Na tych porównaniach TDK (35mm) dalej wygląda słabo. W inny i mniej wkurzający sposób niż na Blu ale słabo.
W ruchu jest bardzo OK, a ten screen z Jokerem akurat niefortunny bo tam kilka razy kamera ewidentnie gubi ostrość.
Za to to ujęcie z Alfredem z BB wygląda jak z DVD.
Widzę, że prolog o wiele bardziej przypomina wersję z dodatków do BB niż wersję z początku TDK na blu. Spoko. Resztą - yyyy... wolę nie wydawać kolejny raz kasy i zostać przy BD.
Po obejrzeniu UHD i włożeniu do odtwarzacza BD stwierdzam że nawet sceny IMAX w TDK nie wyglądają wcale tak dobrze jak mogłoby się wydawać!
Sceny IMAX na blu czy w ogóle?
Jak na razie filmy, które mnie najbardziej interesowały na UHD zawodzą, o T2 szkoda w ogóle wspominać, a teraz okazuje się, że i w przypadku TDK na UHD szkoda by mi było kasy na upgrade. Po tym co widziałem i słyszałem chyba spokojnie mogę zostać przy swojej samoróbce przejechanej Blinddehalo ze stałym AR. Szkoda tylko, że kompresja w niej miejscami daje się mocno we znaki, a projekt z Vegas gdzieś posiałem i nie mogę tego poprawić bo musiałbym się bawić od nowa z kadrowaniem). Może kiedyś...
Sceny IMAX na blu. Skopany kontrast miały zawsze, kolory też nie do końca grały, ale teraz widzę że tam też wyostrzanie poszło w ruch. Bleh!
Idealnie nie jest, ale według mnie jest to obowiązkowy upgrade, a plusy przewyższają znacząco minusy.
Jeszcze IMAX:
http://screenshotcomparison.com/comparison/129383
Ano są wyostrzone, ostatecznie wychodzi więc na to, że dobrze wtedy zrobiłem przejeżdżając tym filtrem całość, a nie tylko sceny 35mm.
Nie spodziewałem się, że sceny IMAX na UHD dostaną aż takiego boosta.
A Nolanowe 35mm w TDK ? Cudów się nie spodziewałem. Dla mnie jest spoczko, o to mi zawsze chodziło - au naturel baby
A nad czerniami się popracuje...
Jeśli tylko mógłbym mieć prośbę do Mikołaja, wiem, że nas czyta
to mam prośbę o screeny porównawcze BD vs UHD mniej więcej w miejscach 01:02:13, 01:33:14 oraz 01:45:32