Top 10 Waszych kolekcji - Wersja do druku +- Filmozercy.com | Forum (https://forum.filmozercy.com) +-- Dział: Blu-ray i DVD (https://forum.filmozercy.com/dzial-blu-ray-i-dvd) +--- Dział: Dział ogólny (https://forum.filmozercy.com/dzial-dzial-ogolny) +--- Wątek: Top 10 Waszych kolekcji (/watek-top-10-waszych-kolekcji) Strony:
1
2
|
Top 10 Waszych kolekcji - djgromo - 04-07-2019 Oglądałem ostatnio jak kolekcjonerzy na youtube robią prywatne listy Top 10 filmów swoich kolekcji i uznałem, że to dobry temat żeby poznać ciekawe produkcje cenione przez Was. Myślę, że najlepiej jeśli głównym kryterium pozycji na liście będzie fun i chęć wielokrotnego obejrzenia danego tytułu. Nie lubię określenia guilty pleasure, ale jeśli lubię bardzo jakąś pozycję to ma szansę się załapać na listę i nie będzie mi za to wstyd. Mniej jestem zainteresowany pozycjami typu film wysoko oceniony przez krytyków, ale ogląda się go raz i ma się dość. Zresztą to Wasza kolekcja i Wasza lista Osobiście na mojej liście daję jeden slot na 1 serię (franchise). Kolejność przypadkowa. Aliens Od lat Aliens jest moim ulubionym filmem Sci-Fi. Bez wahania wymieniam go wyżej od pierwowzoru Scotta. Świetna chemia pomiędzy postaciami, ciągłe zwroty akcji i bardzo dobre efekty. Walka między królową i power loaderem - majstersztyk. Bardzo chciałbym, żeby Bloomkamp dostał zielone światło do zrobienia kontynuacji, ponieważ Cameron do końca życia będzie robił smerfy, a abominacji Scotta (ostatnie 2 filmy) nie chce mi się nawet komentować. Kingsman Golden Circle Pierwszy Kingsman był bardzo świeżym filmem cierpiał trochę na nierówne tempo akcji i konieczność budowania świata. W dwójce nie było tego problemu i dostaliśmy non stop akcję. W tym filmie zagrało wszystko. Muzyka była bardzo dobra, aktorzy fajnie zagrali. Wizualnie był bardzo kolorowy i utrzymany w wesołym tonie. Mark Strong wykonał moim zdaniem najlepszy cover piosenki "Take me home, country roads / West Wirginia". Dark Knight Batmana nie trzeba przedstawiać nikomu. Mówią, że film jest tak dobry jak jego villain, a tutaj mamy do czynienia z najlepszym złoczyńcą jakie widziało kino. Bardzo dobra gra aktorska Ledgera i Gary Oldmana. Fantastyczne efekty specjalne. Prawdopodobnie najlepszy film Nolana. Gone in 60 seconds Do Cage'a mam słabość i oprócz "The Rock / Twierdza" to mój ulubiony film z nim. Prosta fabuła, jednak ten film ma w sobie to coś, że często do niego wracam. Może to klimat fascynacji samochodami. Muzyka bardzo dobrze dobrana i wpadająca w ucho. Bardzo podobała mi się postać Vinnie Jonesa (Sphinx) i Angeliny Jolie (Sway). Najsłabszym elementem był chyba główny zły na widok, którego chce mi się śmiać. Jurassic World Miałem wątpliwość czy wybrać pierwszą część Jurassic Parku, ale po ponownym obejrzeniu lepiej się bawiłem w edycji z Chrissem Prattem. Dobrze wypada w rolach komediowych. Obok Stathama jest jednym z moich ulubionych obecnie grających aktorów kina Akcji. Pod względem efektów film jest bardzo atrakcyjny. Podobał mi się też wątek z Raptorami. Interstellar Kolejny film Nolana. Niektórzy mówią, że film jest przydługi, ale fabularnie bardzo mi się podobał. Osobiście wyciąłbym z niego końcówkę (spotkanie z córką) i zostawił bym w filmie więcej niedopowiedzeń. Pirates of the Caribbean At World's End Zdecydowanie moja ulubiona część Piratów. Podobało mi się, że film jest bardziej mroczny od poprzednich i "stawka" jest większa. Wracają znane postacie, które trzymają poziom. Na koniec epicka bitwa podczas huraganu. Po za tym bardzo podobała mi się wizualnie scena z wywróceniem statku. Leon the Professional Moim zdaniem najlepszy film Bessona. Film, który chyba wszyscy znają. Genialna rola Gary Oldmana. Bardzo dobra gra Jeana Reno i Natalie Portman. Od siebie polecam wersję reżyserską. Underworld Jedna z moich ulubionych serii i ulubiona rola Kate Beckinsale. W zasadzie 2 pierwsze filmy traktuję jako jedną całość ponieważ są bezpośrednią kontynuacją wątków. Podoba mi się w nim realizacja i dobór oświetlenia. Wszystko przypomina nieco Sin City i jakby było fragmentem komiksu. Bardzo fajne efekty specjalne. Do tej pory nie mogę wyjść z podziwu, że głos Raze'a (Grevioux) to prawdziwy głos aktora bez dodatkowej obróbki. Fast and Furious 5 Ciężko mi wybrać ulubioną część Szybkich i Wściekłych, ale po dorocznym oglądaniu całej serii najlepiej próbę czasu znosi 5tka. Kolejne części były już zbyt absurdalne. Ps: moim pierwszym samochodem jaki kupiłem był Mitsubishi Eclipse Lista rezerwowa: Great Gatsby - moim zdaniem DiCaprio powinien dostać oscara za tę rolę. Kingdom of Heaven - mój ulubiony film historyczny, chyba najlepsza rola Orlando Blooma. Thor Ragnarok - ze wszystkich filmów Marvela najlepiej się przy nim bawiłem. Predator - ten film ma więcej testosteronu niż wszystkie filmy co teraz wychodzą. Prosta fabuła, ale całość przyjemnie się ogląda. Django Unchained - ulubiony film Tarantino. Nie przepadam za westernami, ale ogląda się nadzwyczaj przyjemnie. RE: Top 10 Waszych kolekcji - Bender - 04-07-2019 "Mniej jestem zainteresowany pozycjami typu film wysoko oceniony przez krytyków, ale ogląda się go raz i ma się dość." Akurat mam tak głównie z pozycjami słabo ocenianymi przez krytyków. Zwłaszcza filmami akcji i thrillerami (zazwyczaj, choc nie zawsze) gdzie pierwsze skrzypce gra fabułą, i po jej poznaniu tak naprawdę nie masz powodu do powrotu. RE: Top 10 Waszych kolekcji - Wolfman - 04-07-2019 Kolejność dowolna, poza tym ciężko mi się zdecydować. - Róża - Trylogia - Zakazana planeta - Black sails serial - nie oglądałem lepszego serialu, a oglądałem ich wiele - Władca pierdzieli - choć książkę zlewa od drugiej części to i tak ogląda się to wybornie. Jackson to mistrz filmów przygodowych - Terminator 1 po namyśle jedynka. Lubię taki klimat - Aliens 1&2 - The thing - Grobocop 1&2 - Pluton - Dzień w którym zatrzymała się ziemia (pierwszy) - Sicario 1&2 - Starship troppers - Event horizon - Lament - Seven - The hateful eight - Unforgiven - IP Man 1-3 - Training day RE: Top 10 Waszych kolekcji - Mierzwiak - 04-07-2019 Czym ten temat różni się od tego? http://forum.filmozercy.com/watek-wasze-ulubione-filmy Raczej oczywiste że każdy tu ma w kolekcji swoje ulubione filmy. RE: Top 10 Waszych kolekcji - djgromo - 04-07-2019 Tamtego tematu sprzed 2 lat zakopanego na kilka stron w innym dziale nie zauważyłem. A czym się różni? Top 10 zobowiązuje do zastanowienia się i wybrania najlepszych z najlepszych. RE: Top 10 Waszych kolekcji - Juhas - 05-07-2019 To i ja dorzucę swoją listę 10. Parszywa dwunastka 9. Equilibrium 8. Nieśmiertelny 7. Obcy 6. Coś 5. Rocky 1-4 4. RoboCop(1987) 3. Koszmar z ulicy wiązów 3 2. Gladiator 1. Kruk RE: Top 10 Waszych kolekcji - sebas - 05-07-2019 Bardzo ciężko wybrać tylko dziesięć. W sumie to mogłoby być top 10 s-f, top 10 wojennych itd... Postarałem się więc o wybór najlepszych produkcji z różnych gatunków filmowych. Kolejność czysto przypadkowa.
Lista rezerwowa:
RE: Top 10 Waszych kolekcji - GOLUMN - 05-07-2019 -Trylogia Władca Pierścieni -Trylogia Hobbit -Kong Wyspa Czaszki -Pacific Rim -World War Z -Wielki Mur -Szeregowiec Ryan -Terminator 2 -Cała seria nowa i stara Jurassic Park i World -Godzilla I jeszcze sporo innych.Ta 10 jest bardzo trudna do wyboru. RE: Top 10 Waszych kolekcji - Bender - 05-07-2019 A więc odpuszczając najlepsze a skupiając się na ulubionych i takich, do których mogę wracać w nieskończoność i które widziałem po sam nie wiem ile razy: (bez konkretnej kolejności) The Empire Strikes Back Lost in Translation Rushmore Boogie Nights This is Spinal Tap The Nightmare Before Christmas Hannah And Her Sisters Alien Spirited Away Donnie Darko Backup: Broadway Danny Rose Lord Of The Rings Life Aquatic with Steve Zissou Natomiast za najlepsze w kolekcji uważam: (i do nich też wracam wielokrotnie oczywiście. jak widać zresztę niektóre się powtarzają) The Godfather I 2001 There Will Be Blood The Empire Strikes Back The Seventh Seal This Is Spinal Tap Amadeus Lord Of The Rings Alien Annie Hall RE: Top 10 Waszych kolekcji - sebas - 05-07-2019 (05-07-2019, 11:02)Bender napisał(a): AmadeusMasz na myśli wersję kinową czy director's cut? Zdania są podzielone co do tego która faktycznie jest lepsza... |