Horrory - top of the top.. - Wersja do druku +- Filmozercy.com | Forum (https://forum.filmozercy.com) +-- Dział: O filmach i serialach (https://forum.filmozercy.com/dzial-o-filmach-i-serialach) +--- Dział: Filmy (https://forum.filmozercy.com/dzial-filmy--13) +--- Wątek: Horrory - top of the top.. (/watek-horrory-top-of-the-top) |
Horrory - top of the top.. - Ula87 - 27-03-2015 Skoro ulubione komedie juz byly, moze teraz czas na ulubione horrory Chyba kazdy lubi sie bac....przed telewizorem. Moje straszne top to: Zejscie 1 i 2 Piatek 13-ego ( w kazdej mozliwej wersji) W mroku zla Lek Nieznajomi Kiedy dzwoni nieznajomy Ring Amityville Kobieta w czerni Misery Milczenie owiec Czerwony smok Hannibal Hannibal. Po drugiej stronie maski A czego wy sie boicie? RE: Horrory - top of the top.. - Gieferg - 27-03-2015 Cytat:Misery To nie są horrory tylko thrillery. Horror zasadniczo zalicza się do fantastyki, a poza kilkoma wyjątkami, raczej ich nie oglądam. RE: Horrory - top of the top.. - Ula87 - 27-03-2015 Dla mnie to istny horror... Nie czepiaj sie "Giefus", niektore zrodla podaja, ze Saga Zmierzch zalicza sie do horrorow, wiec..... RE: Horrory - top of the top.. - Kapitan_kusiak - 27-03-2015 (27-03-2015, 14:13)Ula87 napisał(a): Amityville Amityville straszne? To żem się dopiero uśmiał Przecież tam nawet nikt nie ginie :p RE: Horrory - top of the top.. - meaner - 27-03-2015 Moje top: - Alien - The Hills Have Eyes - Silent Hill - Zejscie 1 i 2 - Wrong Turn ale 1 i 2 część max - Halloween - Rec - The Texas Chain Saw Massacre - A Nightmare On Elm Street - Blair witch Project - V/H/S 1 i 2 Filmy o Duchach, Demonach: - Shutter wer. Tajlandia - The Conjuring - The Rite - Noroi - Dark Water - Chakushin ari Filmy po których wysiada psychika: - Hostel - Martyrs - Cannibal Holocaust - Long khong 1 i 2 - Khon len khong Filmy ery VHS - Braindead - Pet Sementary - Night of the Demons Osobiście uwielbiam azjatyckie horrory tam jest odpowiedni nastrój, muzyka. Krew nie leje się strumieniami. Mam też słabość do filmów o duchach, demonach. Co myślicie o filmie Oculus? W mediach wszędzie jest o nim pełno. Najlepszy film ostatnich lat... RE: Horrory - top of the top.. - Ula87 - 27-03-2015 (27-03-2015, 15:03)Kapitan_kusiak napisał(a):(27-03-2015, 14:13)Ula87 napisał(a): Amityville Nie musi nikt ginac, aby sie bac. Liczy sie klimat, a w Amityville, jak dla mnie, jest on dobry, by sie bac.... Meaner, jesli chodzi o Oculus, to widzialam zwiastuny i zapowiada sie bardzo dobrze, a raczej strasznie... Ale samego filmu, jeszcze nie widzialam. RE: Horrory - top of the top.. - matwiko - 27-03-2015 nie przepadam za tym gatunkiem. Mam w kolekcji 4 klasyki i starczy -Lśnienie -Egzorcysta -Duch (Poltergeist) -Omen RE: Horrory - top of the top.. - blu-ray fan - 27-03-2015 (27-03-2015, 14:13)Ula87 napisał(a): A czego wy sie boicie?Ja akurat uwielbiam horrory,szczególnie francuskie,nie lubię azjatyckich,bo dla mnie są za słabe,lubię jak w filmie jest dużo krwi,czyli zejście,topór,hostel,granica,martwe zło i wiele innych,w których zastosowano świetne efekty,może być sekcja zwłok itd,najczęściej podczas seansu wcinam kanapki,wtedy jest pełny relaks,im bardziej brutalny tym chętniej obejrzę....... (27-03-2015, 15:06)meaner napisał(a): Mam też słabość do filmów o duchach, demonach.a oglądałeś film Casper (Kacper) Ps" fajny jest film basen na dvd,taki thriller z młodzikami,a najlepsza jest akcja jak laska zjeżdza zjeżdzalnią do basenu i przecina ją na 2 kawałki,pełen relaks RE: Horrory - top of the top.. - Teabing - 27-03-2015 1. Koszmar z ulicy wiązów (oryginał, 3 część i remake) 2. Lśnienie 3. Omen 4. Coś 5. Od zmierzchu do świtu 6. Obcy 7. Seria Blade 8. Resident evil (pierwsza część) 9. Krzyk, poza 3 częścią uwielbiam całą serię. 10. Burning 11. Sierota 12. Profondo rosso I pewnie jeszcze jakieś o których zapomniałem szczerze to nie kiedyś nie lubiłem się bać i raczej nie oglądałem horrorów teraz jakoś żaden mnie nie przeraża, ostatnio o mało nie zasnąłem na Obecności... RE: Horrory - top of the top.. - mk1976 - 27-03-2015 Sauna, jedyny horror jaki moge polecic. |