Wasze ulubione filmy - Wersja do druku +- Filmozercy.com | Forum (https://forum.filmozercy.com) +-- Dział: O filmach i serialach (https://forum.filmozercy.com/dzial-o-filmach-i-serialach) +--- Dział: Ogólnie o kinie (https://forum.filmozercy.com/dzial-ogolnie-o-kinie) +--- Wątek: Wasze ulubione filmy (/watek-wasze-ulubione-filmy) |
Wasze ulubione filmy - Filmożerca Alan - 23-02-2016 U mnie to: (2016) "Pulp Fiction" "Wściekłe Psy" "Powrót do przyszłości" I-III "Star Wars" IV "Kill Bill" "Rocky horror picture show" "Scott Pilgrim vs Świat" "Rocky" Update bo widziałem więcej filmów (2017) LOTR Trylogia Mechaniczna pomarańcza The Room (haha what a story Mark) Dr. Strangelove Sok z żuka Edward nożycoręki Drzewo życia Song to song Urodzeni mordercy RE: Wasze ulubione filmy - kryst007 - 23-02-2016 Moje ulubione: - Ojciec chrzestny 1&2 - 2001: Odyseja kosmiczna - Mechaniczna pomarańcza - Obywatel Kane - Czas apokalipsy - Głowa do wybierania - Siódma pieczęć - Bez przebaczenia - Barry Lyndon - Rękopis znaleziony w Saragossie - Playtime - Fargo - Manhattan - 8 i 1/2 - Trzy kobiety - Prosta historia - Fantazja - Brazil - Pulp Fiction - Alien - Batmany Burtona - American Graffiti - Koyaanisquatsi - Metropolis - Złote czasy radia - Psychoza - Birdman - Mad Max 1, 2, 4 (bez "Pod kopułą gromu") - Łowca androidów - Gran Torino - Lśnienie - Egzorcysta - Taksówkarz - Truman show - Między słowami Długa lista, tak wiem RE: Wasze ulubione filmy - kew97 - 23-02-2016 - Tylko kochankowie przeżyją - Las Vegas Parano - 2001: Odyseja kosmiczna - Wenus w futrze - Dziecko Rosemary - Polowanie - Wściekłe psy - Trans - Nagi lunch - 8 kobiet - Melancholia - Ukryte - Głowa do wycierania - 12 gniewnych ludzi Jest tego więcej, ale to z tych, które akurat mi się przypomniały. RE: Wasze ulubione filmy - Kapitan_kusiak - 23-02-2016 - Memento - Szybcy i martwi - Upadek (ten z Douglasem) - Zielona mila - Skazani na Shawshank - 12 gniewnych ludzi - Oldboy (koreańska wersja) - kwadrylogia Szklana pulapka (tylko do 4 części był, moim zdaniem, zachowany niezły poziom) - Pi - Porachunki (Guya Ritchie) - Przekręt - Revolver - Rock'n'rolla - Ukryty wymiar - The Quest - Project X RE: Wasze ulubione filmy - w_skapski - 14-05-2016 - Skazani na Shawshank, - Zielona Mila, - Gwiezdne Wojny (stare), - Źródło, -Młodość, -Wielkie Piękno (i reszta Sorrentino), -wszystkie Jarmusche, -wszystkie Alleny RE: Wasze ulubione filmy - Mateusz - 14-05-2016 Nie prowadzę rankingów więc poza pierwszym miejscem kolejność raczej przypadkowa. 1. Kill Bill - obie części jako jeden film - Za kilka dolarów więcej - Dobry, zły i brzydki - Bez przebaczenia - Zapaśnik - Terminator 2 - Za wszelką cenę - 12 małp - Psy - Leon RE: Wasze ulubione filmy - mk1976 - 14-05-2016 - Gran Torino - Ghost Dog: Droga samuraja - Filadelfia - Rain Man - Zmruż oczy - Noc na Ziemi - Żądło - Milioner - Blues Brothers - Zapach kobiety - Lot nad kukułczym gniazdem - Prosta historia - Matrix (cala seria) - Władca Pierścieni (calosc) - Powrót do przyszłości (cala seria) - Co gryzie Gilberta Grape'a - Buntownik z wyboru - Pan od muzyki - Za wszelką cenę - Dwunastu gniewnych ludzi - Rudobrody - Fucking Amal - Tangshan dadizhen - Dersu Uzała - Forrest Gump - Leon zawodowiec - Skazani na Shawshank - Cinema Paradiso - Mały światek Don Camilla (cala seria o Don Camillo) - Absolwent - Pulp Fiction - Sklep na rogu - Nietykalni - Miś RE: Wasze ulubione filmy - Adam - 15-05-2016 Pulp Fiction Snatch Trainspotting Requiem for a Dream Drive Heat Shawshank Redemption Saving Private Ryan Forrest Gump Back to the Future Lethal Weapon Raiders of the Lost Ark Aliens Terminator 2 Silence of the Lambs Se7en RE: Wasze ulubione filmy - sin - 08-06-2016 Gorączka Między Słowami Mulholland Drive Zagubiona Autostrada Pętla RE: Wasze ulubione filmy - Maikeru - 24-08-2016 No to teraz czas na moje ukochane film. Czemu tylko 5? Bo za dużo lubię i wyszczególniłem tylko 5 :/ Uwaga!: Moja opinie może okazać bardzo kontrowersyjna więc proszę o wyrozumiałość ^^ No to zaczynamy: 5. Gladiator Za Fabułę, Reżyserią i odtwórcę głównej roli 4. 300 Za klimat, stylistykę i już legendarne dialogi. w ogóle mimo efekciarstwa bardzo lubię filmy Zacka Snydera 3. Efekt Motyla Za na prawdę ciekawą tematykę, co za tym idzie fabułę i muzykę, którą po prostu uwielbiam 2. Mroczny rycerz Za właściwie wszystko. Zaczynając od aktorstwa i klimatu na muzyce kończąc. No i naszym wygranym jest ;P: 1.Jestem Legendą Za co go tak bardzo lubię? Co za pytanie. Widzieliście jak wygląda Nowy York po wybuchu tej epidemii? Widzieliście sobie jak główny bohater(Will Smith) radzi sobie samotnie w tym mieście poszukując anidotum? Pamiętacie śmierć jego jedynego towarzysza? Pamiętacie te emocje jak by te wampiry gdy jego i wampiry oddzielała smuga światła? Słyszeliście ten przecudny soudtrack który dopełnia całości? Za to właśnie lubię ten film Zapraszam teraz wszystkich do tego by podawali własne pozycje |