Po 1 - no to czemu nie zrobić całego filmu w, powiedzmy 1.78:1?
Po 2 - A jesli już upiera się przy tej zmianie AR to ok, niech zmienia, ale niech to będzie na zasadzie jak z tymi sekwencjami w TDK - zmieniamy AR na powiedzmy 5 minut (np na scenę akcji), a potem wracamy do poprzedniego. Za jakiś czas mamy scene kręcona w IMAXie - zmieniamy znowu. A nie że przeplatają się ujęcia w różnym AR. Jesli nawet trafia się w ramach takiej sekwencji ujęcie NON-IMAX, to niech ono też będzie w AR takim jak ten IMAX.
Po 2 - A jesli już upiera się przy tej zmianie AR to ok, niech zmienia, ale niech to będzie na zasadzie jak z tymi sekwencjami w TDK - zmieniamy AR na powiedzmy 5 minut (np na scenę akcji), a potem wracamy do poprzedniego. Za jakiś czas mamy scene kręcona w IMAXie - zmieniamy znowu. A nie że przeplatają się ujęcia w różnym AR. Jesli nawet trafia się w ramach takiej sekwencji ujęcie NON-IMAX, to niech ono też będzie w AR takim jak ten IMAX.