27-08-2017, 19:11
1997 - Księżniczka Mononoke
1998 - Szeregowiec Ryan
1999 - Podziemny krąg (dobry rok, Matrix, Oczy szeroko zamknięte)
2000 - Gladiator
2001 - Władca Pierścieni: Drużyna pierścienia (Millennium Actress)
2002 - Hero
2003 - Ostatni samuraj
2004 - Dom latających sztyletów
2005 - Sin City: Miasto grzechu
2006 - Źródło
2007 - Sweeney Todd: Demoniczny golibroda z Fleet Street (Gwiezdny pył był nad wyraz przyjemny)
2008 - W pogoni (reż. Hong-jin Na)
2009 - Watchmen. Strażnicy (dobry rok, Moon, Sherlock Holmes, Dom zły, Bękarty wojny)
2010 - Zaplątani (dobry rok, Czarny łabędź, Incepcja)
2011 - Służące (Róża)
2012 - Django (dobry rok, Dredd, Ralph Demolka, Wilcze dzieci)
2013 - Wilk z Wall Street (bardzo dobry rok, Stoker, Drogówka, Obecność, Kraina Lodu, Czas na miłość, Ida)
2014 - Na skraju jutra (dobry rok, Bogowie, Zaginiona dziewczyna, Interstellar, Początek)
2015 - Czarownica: Bajka ludowa z Nowej Anglii (jeszcze Ex Machina na plus ale zasadniczo był to rok zawodów, Zjawa, Mad Max: Furry Road, Nienawistna ósemka, W głowie się nie mieści, Marsjanin poniżej oczekiwań)
2016 - Deadpool (dobry rok, Służąca, Zwierzogród, Przełęcz ocalonych, Łotr 1. Gwiezdne wojny - historie, La la land, Wołyń)
2017 - Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej
Jest trochę dobrych filmów których nie widziałem ale nie sądzę by mocno wpłynęły na listę. Jest też trochę takich które widziałem i nisko cenie (np. Kill Bill, Avatar, czy Marvele z których wybija się jedynie Strażnicy Galaktyki vol. 2).
1998 - Szeregowiec Ryan
1999 - Podziemny krąg (dobry rok, Matrix, Oczy szeroko zamknięte)
2000 - Gladiator
2001 - Władca Pierścieni: Drużyna pierścienia (Millennium Actress)
2002 - Hero
2003 - Ostatni samuraj
2004 - Dom latających sztyletów
2005 - Sin City: Miasto grzechu
2006 - Źródło
2007 - Sweeney Todd: Demoniczny golibroda z Fleet Street (Gwiezdny pył był nad wyraz przyjemny)
2008 - W pogoni (reż. Hong-jin Na)
2009 - Watchmen. Strażnicy (dobry rok, Moon, Sherlock Holmes, Dom zły, Bękarty wojny)
2010 - Zaplątani (dobry rok, Czarny łabędź, Incepcja)
2011 - Służące (Róża)
2012 - Django (dobry rok, Dredd, Ralph Demolka, Wilcze dzieci)
2013 - Wilk z Wall Street (bardzo dobry rok, Stoker, Drogówka, Obecność, Kraina Lodu, Czas na miłość, Ida)
2014 - Na skraju jutra (dobry rok, Bogowie, Zaginiona dziewczyna, Interstellar, Początek)
2015 - Czarownica: Bajka ludowa z Nowej Anglii (jeszcze Ex Machina na plus ale zasadniczo był to rok zawodów, Zjawa, Mad Max: Furry Road, Nienawistna ósemka, W głowie się nie mieści, Marsjanin poniżej oczekiwań)
2016 - Deadpool (dobry rok, Służąca, Zwierzogród, Przełęcz ocalonych, Łotr 1. Gwiezdne wojny - historie, La la land, Wołyń)
2017 - Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej
Jest trochę dobrych filmów których nie widziałem ale nie sądzę by mocno wpłynęły na listę. Jest też trochę takich które widziałem i nisko cenie (np. Kill Bill, Avatar, czy Marvele z których wybija się jedynie Strażnicy Galaktyki vol. 2).