Critters 3 [DVD + Utta z TV] - to już nie ten poziom co dwa poprzednie filmy, no ale trudno się dziwić, w końcu to straight-to-VHS sequel, zrobiony trochę na siłę. 4/10
Last Boy Scout [DVD + napisy] - Powtórka po paru latach średnio-udana. Jest dobrze mniej więcej do momentu absurdalnej sceny w lesie, gdzie córka przekazuje Hallenbeckowi broń. W tym momencie film w zasadzie pada na ryj i już nie wstaje. Dalej mamy tylko przekombinowaną konfrontację z Marcone i słabiutki finał. W dodatku niby-główny przeciwnik wyskakuje jak królik z kapelusza gdzieś w połowie filmu.
Ogólnie - 6/10. Ani do pierwszej ani do drugiej Szklanej Pułapki w ogóle nie ma startu. Minimalnie lepsze od trzeciej.
Running Man [DVD + Knapik z pirackiego VHSa] - klasyka nie do zdarcia, widziałem kilkanaście razy i za każdym razem świetnie się bawię. 8/10.
Commando [Blu-ray + Popłonikowski z TV] - jak wyżej, fun niesamowity, film wielokrotnego użytku, który nie znudzi się nigdy. 8/10.
Wonder Woman [Blu-ray, napisy] - Film ogląda się całkiem nieźle (głównie za sprawą interakcji Steve-Diana) mniej więcej do momentu, gdy ekipa wyrusza na front, a ostatnią dobrą sceną jest odbijanie miasteczka. Potem jest już równia pochyła i bodaj najnudniejsza konfrontacja z villainem w całym kinie komiksowym. 5/10
EDIT: jeszcze jeden seans, tym razem z córką [Blu-ray/dubbing] wypadł dużo lepiej, widać entuzjazm dziecka względem ulubionej postaci mi się udzielił. Teraz już sam nie wiem jak ten film oceniać, ale ocena wraca do 6/10.
Justice League [Blu-ray, lektor - Borowiec] nieco gorszy odbiór niż w kinie, ale wciąż lepsze to niż dwie poprzednie odsłony DCEU. Na plus Aquaman, Wondy, Flash i Superman. Na minus CGI, Steppenwolf, Batman i Cyborg. Finał niby słaby, ale i tak lepszy niż w WW. 6/10
The Game - [DVD/napisy] ostatni film Finchera, który lubię - ciekawy pomysł na fabułę, choć przy kolejnych seansach trochę zgrzytają pewne rozwiązania, a całość wydaje się MOCNO naciągana. No ale te braki nadrabia klimatem + świetny Douglas. 8/10.
Last Boy Scout [DVD + napisy] - Powtórka po paru latach średnio-udana. Jest dobrze mniej więcej do momentu absurdalnej sceny w lesie, gdzie córka przekazuje Hallenbeckowi broń. W tym momencie film w zasadzie pada na ryj i już nie wstaje. Dalej mamy tylko przekombinowaną konfrontację z Marcone i słabiutki finał. W dodatku niby-główny przeciwnik wyskakuje jak królik z kapelusza gdzieś w połowie filmu.
Ogólnie - 6/10. Ani do pierwszej ani do drugiej Szklanej Pułapki w ogóle nie ma startu. Minimalnie lepsze od trzeciej.
Running Man [DVD + Knapik z pirackiego VHSa] - klasyka nie do zdarcia, widziałem kilkanaście razy i za każdym razem świetnie się bawię. 8/10.
Commando [Blu-ray + Popłonikowski z TV] - jak wyżej, fun niesamowity, film wielokrotnego użytku, który nie znudzi się nigdy. 8/10.
Wonder Woman [Blu-ray, napisy] - Film ogląda się całkiem nieźle (głównie za sprawą interakcji Steve-Diana) mniej więcej do momentu, gdy ekipa wyrusza na front, a ostatnią dobrą sceną jest odbijanie miasteczka. Potem jest już równia pochyła i bodaj najnudniejsza konfrontacja z villainem w całym kinie komiksowym. 5/10
EDIT: jeszcze jeden seans, tym razem z córką [Blu-ray/dubbing] wypadł dużo lepiej, widać entuzjazm dziecka względem ulubionej postaci mi się udzielił. Teraz już sam nie wiem jak ten film oceniać, ale ocena wraca do 6/10.
Justice League [Blu-ray, lektor - Borowiec] nieco gorszy odbiór niż w kinie, ale wciąż lepsze to niż dwie poprzednie odsłony DCEU. Na plus Aquaman, Wondy, Flash i Superman. Na minus CGI, Steppenwolf, Batman i Cyborg. Finał niby słaby, ale i tak lepszy niż w WW. 6/10
The Game - [DVD/napisy] ostatni film Finchera, który lubię - ciekawy pomysł na fabułę, choć przy kolejnych seansach trochę zgrzytają pewne rozwiązania, a całość wydaje się MOCNO naciągana. No ale te braki nadrabia klimatem + świetny Douglas. 8/10.