24-10-2019, 20:16
Tym razem powrót do filmu z pozycji nr 6. I znów zamiast z dvd skorzystałem ze streamingu (hbo go). Neonowy NY z jazzującym tłem. Mimo, że nie ma tutaj postaci, która budziłaby sympatię, to jednak sama historia wciąga na tyle mocno, że mamy do czynienia z dziełem wybitnym. Zastanawia mnie przy okazji czy jest jakieś sensowne wydanie Taksówkarza na bluray'u. Może ktoś poleci? 9/10
Tak jak mówiłem 100 w rok, ale część z filmów widziałem na tyle niedawno (dlatego sięgnę po parę pozycji z miejsc 101-200), że póki co mogę odpuścić (chociażby z pozycji 1-20): 2m Pulp Fiction 9/10, 3m Ojciec Chrzestny 10/10, 10m Ojciec Chrzestny 2 8/10, 12m Spirited Away 8/10, 17m Alien 9/10, 18m Aż Poleje się Krew 6/10, 19 Łowca Androidów 10/10
Z innych rzeczy obejrzanych:
W wysokiej trawie (netflix). Na podstawie Kinga. Marne filmisko, ale horrorowe adaptacje pisarza ogólnie nie mają szczęścia 3/10
Smętarz dla zwierzaków (bluray 4k, napisy). podobna sytuacja jw. Może i stara wersja trąci myszką, ale ma chociaż irracjonalny, fajny klimat. Tutaj zabrakło wszystkiego i mimo niezłego budżetu o lata świetlne za horrorowymi średniakami z podobnej półki, a i straszaki z tele 5 z jakimiś dinozaurami vs krokodylami przynajmniej śmieszą głupotą 3/10
Avengers: Koniec Gry (bluray, napisy). Rozczarowuje ze względu na to jakie karty do ręki dostał ten film dzięki znakomitej poprzedniej części. Słabe rozwiązania wielu wątków, robione na szybko, żeby odhaczyć poszczególnych bohaterów i żeby zadowolić widza, który nie chce mrocznych twistów. 6/10
Spiderman Universum (dvd, napisy) fajnie stylistycznie zrobiona kreskówka, ale niestety nic więcej. Dobrze się ogląda, ale ogólnie dobrze mi się zawsze oglądało filmy o Człowieku Pająku. Nadal najlepsza pierwsza część z Maguirem. W tym przypadku 6/10
Plus pierwszy raz z Córką (niecałe trzy lata) trzydniowy maraton z Epoką Lodowcową (dvd, dubbing). Mała polubiła i "słonia" i leniwca i tygrysa (przede wszystkim wiewiórkę), a ja sobie odświeżyłem ten superkreskówkowy cykl ze znakomitym dubbingiem Fronczewskiego czy Malajkata:
Epoka Lodowcowa 8/10
Epoka Lodowcowa 2 7/10
Epoka Lodowcowa 3 7.5/10
Epoka Lodowcowa 4 7/10
Epoka Lodowcowa 5 5/10
Tak jak mówiłem 100 w rok, ale część z filmów widziałem na tyle niedawno (dlatego sięgnę po parę pozycji z miejsc 101-200), że póki co mogę odpuścić (chociażby z pozycji 1-20): 2m Pulp Fiction 9/10, 3m Ojciec Chrzestny 10/10, 10m Ojciec Chrzestny 2 8/10, 12m Spirited Away 8/10, 17m Alien 9/10, 18m Aż Poleje się Krew 6/10, 19 Łowca Androidów 10/10
Z innych rzeczy obejrzanych:
W wysokiej trawie (netflix). Na podstawie Kinga. Marne filmisko, ale horrorowe adaptacje pisarza ogólnie nie mają szczęścia 3/10
Smętarz dla zwierzaków (bluray 4k, napisy). podobna sytuacja jw. Może i stara wersja trąci myszką, ale ma chociaż irracjonalny, fajny klimat. Tutaj zabrakło wszystkiego i mimo niezłego budżetu o lata świetlne za horrorowymi średniakami z podobnej półki, a i straszaki z tele 5 z jakimiś dinozaurami vs krokodylami przynajmniej śmieszą głupotą 3/10
Avengers: Koniec Gry (bluray, napisy). Rozczarowuje ze względu na to jakie karty do ręki dostał ten film dzięki znakomitej poprzedniej części. Słabe rozwiązania wielu wątków, robione na szybko, żeby odhaczyć poszczególnych bohaterów i żeby zadowolić widza, który nie chce mrocznych twistów. 6/10
Spiderman Universum (dvd, napisy) fajnie stylistycznie zrobiona kreskówka, ale niestety nic więcej. Dobrze się ogląda, ale ogólnie dobrze mi się zawsze oglądało filmy o Człowieku Pająku. Nadal najlepsza pierwsza część z Maguirem. W tym przypadku 6/10
Plus pierwszy raz z Córką (niecałe trzy lata) trzydniowy maraton z Epoką Lodowcową (dvd, dubbing). Mała polubiła i "słonia" i leniwca i tygrysa (przede wszystkim wiewiórkę), a ja sobie odświeżyłem ten superkreskówkowy cykl ze znakomitym dubbingiem Fronczewskiego czy Malajkata:
Epoka Lodowcowa 8/10
Epoka Lodowcowa 2 7/10
Epoka Lodowcowa 3 7.5/10
Epoka Lodowcowa 4 7/10
Epoka Lodowcowa 5 5/10