18-04-2018, 09:58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-04-2018, 10:00 przez MarekZegarek.)
(18-04-2018, 09:47)lis22 napisał(a): Nie zapominajmy, że jeżeli do gazety, pisma dołączony jest jakiś film, to tylko na DVD. Podobnie, promocje, np. przy kasach czy na kartę Mój Empik - też tylko DVD. Nie ma widocznych promocji na Blu - Ray, nie ma filmów na BD dołączanych do gazet, nie ma gier na PC na płytach BD, itp. Gdy DVD zyskało popularność, taki CD Projekt zrezygnował z dołączania gier na płytach CD i zastąpił je DVD (przez pewien okres dodawał dwa formaty), na BD już się nie przerzucili, bo pewnie jest zbyt drogo i pismo musiałoby zdrożeć.
Chyba masz na myśli CD-Action.
Myślę, że samo CD-Action, mimo pozycji, którą wtedy miało na rynku nie spopularyzowałoby nośnika Blu-Ray. Wprowadzenie Blu-Raya było dla nich ryzykiem, którego nie podjęli. Żeby trafić do większej liczby odbiorców woleli obniżyć cenę, niż dodać Blu-Ray i ją podnieść.
Wszystko sprowadza się do decyzji biznesowych wydawców, którzy po analizie rynku doszli do wniosku, że Blu-Ray zwyczajnie im się nie opłaca.