28-07-2023, 21:16
(18-07-2023, 19:10)fire_caves napisał(a): Przybyła paczka od Amazona.it z Prime Day. Oczywiście zwykła, kartonowa koperta bez jakiegokolwiek zabezpieczenia. Cztery amaray'e mniej-więcej w porządku (w Wikingu płyta UHD latała luzem, ale z tego co widzę nic się nie wydarzyło). Box Rocky'ego i (bardzo zresztą ładny - złoty, a skromny) box WB 1930-1960 też w porządku. I oczywiście teoretycznie najsolidniejszy steelbook "Sokoła Maltańskiego" rąbnięty na boku z grzbietem na jakiś milimetr-dwa. To powoduje, że plastikowy grzbiet jest przesunięty co zwraca uwagę na uszkodzenie. Amazon nawet nie chciał zdjęć, zaoferował mi zwrot towaru, ale jak bym chciał ten film, to muszę teraz wydać €19 (w promce był za €11,39) plus oczywiście KW. Będę próbował jakoś ręcznie uratować sytuację. All in all do przodu, ale w razie problemów z paczką nie liczcie na przyjaciół z obsługi klienta.
Nie wiem czy sprawa jest jeszcze aktualna czy nie, ale ja ze swojej strony radzę ich ostro cisnąć i nie odpuszczać Być może w końcu zrozumieją, że ich aktualny sposób pakowania to tak naprawdę podwójne ponoszenie kosztów i niezadowolony klient. Miałem ostatnio w ciągu miesiąca 2 przepychanki z włoskim Amazonem (kontaktowałem się przez formularz i odpisywali mi mailowo). Za pierwszym razem steelbook, który kupiłem miał widoczne uszkodzenie i zaczęło się od klasycznego, że oczywiście mogę zwrócić (w dodatku musiałbym sam zapłacić za wysyłkę, gdyż towar odbierałem we Włoszech na wakacjach i w takiej sytuacji nie przysługiwałby mi zwrot za wysyłkę z Polski). Nie ustąpiłem i cisnąłem temat, aż trafiło na jakiegoś rzeczowego pracownika. Wprawdzie rzeczywiście stanęło na tym, że przez to, iż odbierałem towar we Włoszech a zwrot/wymianę chciałbym dokonać z innego kraju to nie jest to możliwe bezboleśnie i bezkosztowo (zaproponowali mi rozszerzenie możliwości zwrotu do 2 lat - jakbym przy okazji wpadł w tym czasie do Włoch ), ale ostatecznie dostałem zwrot 50% wartości zamówienia. Przy okazji zostałem zapewniony, że oni oczywiście podchodzą do problemu pakowania przedmiotów bardzo poważnie i przekażą moje uwagi dalej (co potraktowałem bardziej jako żart biorąc pod uwagę liczbę paczek zamówionych z przeróżnych Amazonów i to, że zawsze są pakowane tak samo - jedynie raz steelbook z polskiego Amazona był owinięty minimalną liczbą folii bąbelkowej ale sprzedawcą w tej sytuacji był Lally_store, a tylko za dostarczenie odpowiadał Amazon).
Kolejnego zakupu zbiorczego dokonałem z okazji Prime Daya i byłem bardzo ciekawy jak zapakowany dotrze do mnie box Matrix Collections (widziałem już przeróżne fotki m.in. na forum jak wysyłane były tego typu boxy). Oczywiście nie "zawiodłem" się - box, 2 steelbooki i jeden zwykły film wrzucone były do dużego kartona niemalże luźno - tylko z jednej strony była minimalna ilość szarego papieru, a karton już z zewnątrz wyglądał jakby go ktoś wygryzł. Wysmażyłem więc soczystego maila (przy okazji nawiązując do tego, jak to ostatnio zapewniali mnie, że poprawią pakowanie) i szczęśliwie tym razem od razu trafiłem na faceta, z którym udało mi się poprzednio w miarę sensownie załatwić sprawę. Wczoraj przyjechał do mnie nowy egzemplarz zapakowany w taki oto sposób w eleganckim dodatkowym białym kartonie w środku:
Oczywiście dzięki temu box dotarł w pięknym nienaruszonym stanie.
Czyli jak się chce to jednak się da