23-10-2023, 18:11
(16-10-2023, 14:42)misfit napisał(a):(10-10-2023, 07:40)kulcikriu napisał(a): Dowiedziałem się, że podobno była awaria i Royal Mail miał problem z obsługą IOSS.
Chyba na to samo trafiłem, tyle że ze sklepiku Eureki. Do zapłaty poza haraczem był też vacik. Trzeba będzie przetestować support Eureki...
Kontynuując wątek podwójnie zapłaconego vatu, napisałem w tej sprawie do Eureki, przy okazji załączając dowód zapłaty od PP i przeliczyłem im ile to będzie do zwrotu w funtach (8,50 zł im podarowałem ). Następnego dnia odpisali mi:
Cytat:Unfortunately you should not have paid any VAT as it has been pre-paid by us and you should have challenged this.
We will now have to seek a refund for the VAT paid.
Zakwetionować cokolwiek postanowionego przez PP? Dobre, dobre...
Tak czy owak dostałem informację o zwrocie we wnioskowanej przeze mnie kwocie £9, a 24h później kasa pojawiła się na koncie w Revolucie, więc skończyło się wszystko dobrze.
Podejrzewam, że jednak z supportem Arrow czy Rarewaves już tak łatwo by nie poszło