15-02-2024, 12:28
Mam takie pytanko: czy ktoś z użytkowników robił może w ostatnim czasie jakieś zakupy w Mondo (https://mondoshop.com)? Pytam, bo ja założyłem tam świeże konto i próbuję sfinalizować swój zakup, ale nie jest to niestety możliwe. Próbowałem już płatności zarówno poprzez bezpośrednie wprowadzenie danych karty (4 próbowane karty: kredytowa PLN, debetowa PLN, 2 różne karty wielowalutowe), PayPal (2 różne karty: kredytowa PLN z opcją przewalutowania przez PayPala, wielowalutowa z płatnością bezpośrednio w USD) i nawet ShopPay - za każdym razem bez skutku. Dodam oczywiście, że każdą z tych kart płacę normalnie w innych sklepach (wielowalutowymi płacę na wszystkich Amazonach ale też w innych zagranicznych sklepach) - nigdy nie było żadnego problemu.
Tak czy inaczej myślałem że to może jakiś problem z kartami u tego konkretnego operatora płatności - doładowałem też swoje konto w PayPalu i chciałem zapłacić PayPalem bez użycia karty tylko z wykorzystaniem salda (godząc się na kurs przewalutowania w wykonaniu PayPala), ale niestety w niczym to nie pomogło. Ktoś ma może jakiś pomysł o co może chodzić?
Tak czy inaczej myślałem że to może jakiś problem z kartami u tego konkretnego operatora płatności - doładowałem też swoje konto w PayPalu i chciałem zapłacić PayPalem bez użycia karty tylko z wykorzystaniem salda (godząc się na kurs przewalutowania w wykonaniu PayPala), ale niestety w niczym to nie pomogło. Ktoś ma może jakiś pomysł o co może chodzić?