07-02-2016, 14:40
Już tyle lat mam konto na amazonie a oni nadal potrafią mnie pozytywnie zaskoczyć.
Ostatnio zamówiłem sobie film na amerykańskim amazonie. Początkowo wysyłka była zaplanowana na ostatni czwartek. W piątek jeszcze nie wysłali i znikła mi przewidywana data wysyłki. Napisałem do nich chcąc się dowiedzieć co się stało i kiedy jest następna data przewidywanej wysyłki.
Po niespełna 1h odpisali, że wysyłka jest przełożona na początek następnego tygodnia oraz, że dla nich satysfakcja u klienta jest najważniejsza. W ramach rekompensaty za "czekanie" wyślą paczkę zza darmo oraz zmienią opcję wysyłki z "Standard International Shipping" na "AmazonGlobal Expedited Shipping".
Wielki plus. Gdyby tak Polskie sklepy traktowały klientów...
Ostatnio zamówiłem sobie film na amerykańskim amazonie. Początkowo wysyłka była zaplanowana na ostatni czwartek. W piątek jeszcze nie wysłali i znikła mi przewidywana data wysyłki. Napisałem do nich chcąc się dowiedzieć co się stało i kiedy jest następna data przewidywanej wysyłki.
Po niespełna 1h odpisali, że wysyłka jest przełożona na początek następnego tygodnia oraz, że dla nich satysfakcja u klienta jest najważniejsza. W ramach rekompensaty za "czekanie" wyślą paczkę zza darmo oraz zmienią opcję wysyłki z "Standard International Shipping" na "AmazonGlobal Expedited Shipping".
Wielki plus. Gdyby tak Polskie sklepy traktowały klientów...