28-05-2017, 11:14
Jakieś chody chyba u nich masz
Oni mają taką debilną zasadę, że zamówienia anulują tylko gdy to oni się pomylą, np. w cenie. Gdy to Ty się pomylisz to kompletnie ich to nie obchodzi - jest to Twoja wina i w ich mniemaniu musisz ponieść jej konsekwencję, nawet jeśli napisze się do nich minutę po fakcie, że omyłkowo zamówiło się dwie sztuki tego samego filmu. I zwykle kasę zwracają dopiero gdy odeśle się do nich (oczywiście na własny koszt) ten drugi niepotrzebny produkt.
Oni mają taką debilną zasadę, że zamówienia anulują tylko gdy to oni się pomylą, np. w cenie. Gdy to Ty się pomylisz to kompletnie ich to nie obchodzi - jest to Twoja wina i w ich mniemaniu musisz ponieść jej konsekwencję, nawet jeśli napisze się do nich minutę po fakcie, że omyłkowo zamówiło się dwie sztuki tego samego filmu. I zwykle kasę zwracają dopiero gdy odeśle się do nich (oczywiście na własny koszt) ten drugi niepotrzebny produkt.