07-06-2018, 10:21
Przy zamówieniu to mam już tylko informację o zwrocie kosztów oraz możliwość kupienia jeszcze raz.
Mail który od nich otrzymałem gmail z włoskiego przetłumaczył tak:
Przepraszam. Podany adres internetowy odpowiada niefunkcjonalnej stronie naszej witryny. Przejdź do strony głównej z Amazon.it"
Przed chwilą dostałem od nich odpowiedź. Niestety zwrot kasy jest już zlecony i jedyna opcja to złożenie nowego zamówienia. W każdym razie zapewnili że, po jego złożeniu w przypadku gdyby obecna cena była wyższa to wyrównają ją do poprzedniej. Zamówienie złożyłem, odpisałem do nich o wyrównanie kosztów, zobaczymy jak to się dalej potoczy.
Sytuacja dla mnie jest o tyle nieprzyjemna że, to zamówienie dotyczy dwóch pakietów Nolana z czego jeden jest dla innego użytkownika forum a zamówienie (czyli wpłacenie przez niego kasy) odbyło się 11 maja to już prawie miesiąc temu. Dodatkowo zbliżają się Mistrzostwa świata w piłce nożnej i ciężko będzie wygospodarować czas na obejrzenie wszystkich 7 filmów a z tego co wyczytałem na jednym z ogłoszeń na OLX płyty z dodatkami również mają wersję PL więc szykuje się duża porcja oglądania.
Mail który od nich otrzymałem gmail z włoskiego przetłumaczył tak:
mail od Amazon.it napisał(a):Drogi Kirek,Przy czym zwrot 'Zamówienia Niedoręczalne' który. jest linkiem prowadzi do strony gdzie jedynie pojawił się napis "Szukasz czegoś konkretnego?
Czy zamówienie pozycja na liście poniżej, ale pakiet został zwrócony przez przewoźnika. Wydaliśmy refundacji.
Na naszej pomocy strona Zamówienia Niedoręczalne znajdziesz listę powodów, dla których zamówienie zostało zgłoszonych jako niedostarczone. Gdybym nadal byli zainteresowani otrzymywaniem tę pozycję, proszę sprawdzić swój adres wysyłki i złożyć nowe zamówienie.
Przepraszam. Podany adres internetowy odpowiada niefunkcjonalnej stronie naszej witryny. Przejdź do strony głównej z Amazon.it"
Przed chwilą dostałem od nich odpowiedź. Niestety zwrot kasy jest już zlecony i jedyna opcja to złożenie nowego zamówienia. W każdym razie zapewnili że, po jego złożeniu w przypadku gdyby obecna cena była wyższa to wyrównają ją do poprzedniej. Zamówienie złożyłem, odpisałem do nich o wyrównanie kosztów, zobaczymy jak to się dalej potoczy.
Sytuacja dla mnie jest o tyle nieprzyjemna że, to zamówienie dotyczy dwóch pakietów Nolana z czego jeden jest dla innego użytkownika forum a zamówienie (czyli wpłacenie przez niego kasy) odbyło się 11 maja to już prawie miesiąc temu. Dodatkowo zbliżają się Mistrzostwa świata w piłce nożnej i ciężko będzie wygospodarować czas na obejrzenie wszystkich 7 filmów a z tego co wyczytałem na jednym z ogłoszeń na OLX płyty z dodatkami również mają wersję PL więc szykuje się duża porcja oglądania.