@Misfit, @Mateusz, @Kubek - miałem wielokrotnie analogiczną sytuację. Amazon.it, amazon.fr, a ostatnio amazon.co.uk.
Paczki słabo zamknięte. Można wyjąć co się chce, bez rozrywania. Ostatnie zamówienie z UK - artbook do "Solo" mocno zniszczony. Zwrócili kasę. Pisałem do nich w sprawie złego zapakowania wielokrotnie. Rozmawiałam na infolinii. Nic to nie daje. Zawszę robię zdjęcia paczki przed otwarciem, żeby jakby co, pokazać jak to wyglądało, gdy odebrałem. Z moich obserwacji wynika:
Teraz jedna paczka z DHL spóźnia się już o tydzień (amazon.co.uk). Pewnie zaginęła... Nigdy nie składam reklamacji u DHL. Zawsze u amazona, z "dokumentacją fotograficzną" do ich dyspozycji.
Paczki słabo zamknięte. Można wyjąć co się chce, bez rozrywania. Ostatnie zamówienie z UK - artbook do "Solo" mocno zniszczony. Zwrócili kasę. Pisałem do nich w sprawie złego zapakowania wielokrotnie. Rozmawiałam na infolinii. Nic to nie daje. Zawszę robię zdjęcia paczki przed otwarciem, żeby jakby co, pokazać jak to wyglądało, gdy odebrałem. Z moich obserwacji wynika:
- zamówienia z filmami idą głównie z Luxemburga - fatalnie zamknięte paczki (czasami wręcz otwarte "z boku"), uszkodzone steelbooki,
- zamówienia artbooków idą głównie z Bielan(?) pod Wrocławiem, paczki dużo lepiej spakowane, czasami to nawet normalne kartonowe pudełka obwiązane taśmą - bezpieczniejsze,
- poczta polska "naprawiała" źle zapakowane paczki, poprzez wzmocnienie dodatkową taśmą klejącą - duży plus.
- DHL - to zależy, jeden z kurierów na moim rejonie jest OK, jak widzi, że coś nie tak, to zabezpiecza paczkę; nic mi jeszcze z paczki nie zginęło, ale uszkodzenia są prawie w każdej.
Teraz jedna paczka z DHL spóźnia się już o tydzień (amazon.co.uk). Pewnie zaginęła... Nigdy nie składam reklamacji u DHL. Zawsze u amazona, z "dokumentacją fotograficzną" do ich dyspozycji.
(16-08-2018, 20:29)Kubek napisał(a): Misfit - trafiłeś na ..uczciwego.
niespotykanie spokojny człowiek