I jak tu wspierać polskie sklepy przy ich cenach i podejściu do klienta. Moim zdaniem wystawianie towaru, którego nie ma się na stanie, a pisze że jest dostępny od ręki powinno być karalne. Ostatnio miałem sytuację na allegro z jakimś sklepem, że mieli wystawione kolumny głośnikowe z wysyłką w ciągu 24h. Już miałem klikać kup teraz, ale coś mnie tknęło żeby zapytać na kiedy dojdą. Skończyło się na zwodzeniu przez 2 miesiące, że już sprowadzają. Ogłoszenie dalej wisi, że są na stanie od ręki.
Takie pytanie mam jeszcze. W pon 03-12-18 zamówiłem kilka filmów z amazon.com najszybszą wysyłką. Wysłali we wtorek 4-tego. Na stronie amazona przy moim orderze pisze: arriving tomorrow by 8 p.m. (czyli 06-12-18), a na stronie DHL przewidywany termin doręczenia: poniedziałek 10-12-18. Waszym zdaniem, która data będzie prawdziwa? Jeśli raczej ta poniedziałkowa to będę musiał wziąć wolne, żeby to odebrać.
Takie pytanie mam jeszcze. W pon 03-12-18 zamówiłem kilka filmów z amazon.com najszybszą wysyłką. Wysłali we wtorek 4-tego. Na stronie amazona przy moim orderze pisze: arriving tomorrow by 8 p.m. (czyli 06-12-18), a na stronie DHL przewidywany termin doręczenia: poniedziałek 10-12-18. Waszym zdaniem, która data będzie prawdziwa? Jeśli raczej ta poniedziałkowa to będę musiał wziąć wolne, żeby to odebrać.
LG OLED 55 C6, Sony X700, Denon X1300W, Jamo S809, S81, S801, S8 ATM, S803, Xbox Series X, Playstation 5