(02-01-2019, 11:54)djgromo napisał(a): A ja jakbym miał biznes i dowiedział się, że np. 60 % paczek ginie to z miejsca bym wypowiedział umowę takiemu przewoźnikowi.Jakbyś był korporacją z setkami pracowników, to może by doszło po 2 latach, że coś ta Polska straty przynosi, a gdzie leży przyczyna to i tak by nie odgadli. Po prostu przestaną tam wysyłać. To tak nie działa, po prostu w końcu przestańcie się łakomić na niższe ceny o parę funtów i kupować tam. W końcu ileż można czytać "Zoom od 2 mcy nie dostarczył mi przesyłki". Przewoźnik kradnie w Polsce i za mało było chyba skarg. Jakoś Zoom w inne kraje dostarcza po krótkim czasie i z niczym nie mam problemów. Więcej, nawet kurierem mi przywożą droższe zamówienia tak od 40 funtów. Mission im 4k kolekcja i Jurrasic 4k kolekcja dostałem w dwóch paczkach kartonowych, dostarczonych kurierem.
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 9 gości |