02-01-2019, 13:43
Kolejny raz mówię, mnie jako klienta nie interesuje kto to kradnie. Zoom bierze moje pieniądze, piszą na stronie, że czas wysyłki wynosi tyle i tyle i ja jako klient oczekuję realizacji usługi. Dla mnie nie jest to usprawiedliwieniem, że "no długo idzie i pewnie nie dojdzie". Ostatnim razem moje zamówienie za ponad 700 zł wysłali najtańszą opcją, bez trackingu mimo, że napisałem, że chętnie dopłacę z własnej kieszeni do kuriera. Odpisali, że nie. To oni prowadzą ten biznes i ja ich rozliczam co zostało zrobione, a co nie. Sam piszesz, że do innych krajów dochodzi więc chyba nie mam niebotycznych wymagań co do jakości ich usług.
LG OLED 55 C6, Sony X700, Denon X1300W, Jamo S809, S81, S801, S8 ATM, S803, Xbox Series X, Playstation 5