(18-09-2019, 21:55)piti198 napisał(a):(18-09-2019, 18:59)Maras napisał(a):Tylko, że ja dostaję takie info, że przesyłka jest uszkodzona i wróciła do spedytora, to chyba nie chodzi o to samo. Amazon mi kazał się skontaktować z przewoźnkiem. Jak na razie wysłałem wiadomość do dhl przez formularz kontaktowy. Ile czasu może upłynąć zanim mi odpowiedzą? Bo jak na razie to nie ma innej formy kontaktu z nimi. Chyba, że napisać do tego niemieckiego oddziału bezpośrednio, no ale nie znam niemieckiego, chyba że będą potrafili zrozumieć jakieś tłumaczenie przez google translator.(18-09-2019, 09:47)piti198 napisał(a): Dostałem info ze sklepu, że przewoźnik (dhl) nie może dostarczyć mojej przesyłki. Dzwoniłem na infolinię krajową, ale automat po podaniu nr przesyłki, obojętnie w jaki sposób, podaje że nie ma takiego nru przesyłki. A na infolinii odnośnie przesyłek zagranicznych dostałem informację, żebym zadzwonił pod nr tel, pod który już dzwoniłem. Jest jakiś inny kontakt, żeby to szybciej załatwić, niż wypełnienie formularza i wysłanie do nich?
miałem to samo na Hiszpańskim Amazonie wszedłem na czat i ustawili mi ponowną wysyłkę tylko expresem
takie samo mam info tylko zamiast kontaktować się z DHL PL wolałem skontaktować się z Amazonem ci dodatkowo zwrócili mi za zwrot 5,50 euro teraz czekam na ponowną wysyłkę. DHL PL dostał dodatkowo skargę w moim imieniu wysłaną przez amazon.se chodziło ponoć o problemy na drodze.
jeżeli masz uszkodzoną przesyłkę to po co kontaktujesz się z DHL chcesz żeby ci dostarczyli tą uszkodzoną ?