13-02-2015, 12:30
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-02-2015, 12:30 przez Kapitan_kusiak.)
Miałem zamówienie w ramach promocji "3za2" i dostałem zwrotkę, że nie uda im się skompletować 3 filmu (akurat tego za 0,02 zł) i zapraszają po odbiór pozostałych dwóch. Napisałem maila do działu obsługi klienta, że za taką cenę nie jestem zainteresowany zakupem. Zaproponowali mi w ramach rekompensaty wybór filmu (bez ograniczeń), za który naliczą 0,02 zł. Jak powiedzieli tak zrobili.
Ps. W drugim zamówieniu 2 filmy czekały na skompletowanie i sądziłem, że też je anulują ale po uszczypliwej uwadze, że nie jestem jasnowidzem ale podejrzewam, że pewnie też te filmy zaginą w akcji ... nagle się odnalazły po pół godziny od mojego maila.
Ps. W drugim zamówieniu 2 filmy czekały na skompletowanie i sądziłem, że też je anulują ale po uszczypliwej uwadze, że nie jestem jasnowidzem ale podejrzewam, że pewnie też te filmy zaginą w akcji ... nagle się odnalazły po pół godziny od mojego maila.
A mówiłem sobie, że blu-raye będę rzadziej kupował bo droższe ... wot durak