25-11-2020, 20:21
Nie, ciągle dostaję te same teksty, że "proszę czekać 24 godziny na kontakt osoby obsługującej Twoje zgłoszenie" albo "proszę czekać 48 godzin na kontakt..." + standardowa śpiewka "bardzo nam przykro z powodu problemów z zamówieniem", po czym i tak nic z tego nie wynika w trakcie rozmów z tymi ich "konsultantami".
Kino domowe:
Telewizor: LG OLED 55C7V
Odtwarzacz Ultra HD Blu-ray: Panasonic DP-UB820
Przystawka box: Apple TV 4K
Soundbar: Sony HT-ST5000 (Dolby Atmos | DTS:X | Dolby Vision)
Telewizor: LG OLED 55C7V
Odtwarzacz Ultra HD Blu-ray: Panasonic DP-UB820
Przystawka box: Apple TV 4K
Soundbar: Sony HT-ST5000 (Dolby Atmos | DTS:X | Dolby Vision)