09-07-2021, 15:44
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-07-2021, 15:45 przez Mister Tadeo.)
Napisałem do 88 Films i dostałem już odpowiedź:
"We have put a message on our website to advise our customers, at the moment please refer to that and accept our apologies as this is a change in EU export/import policy.
Due to work load and unforeseen circumstances we have been unable to address this at the moment for our website."
Bardzo wygodne z ich strony. Myślą, że samą informacją załatwią sprawę i będą mieć święty spokój. Na razie umywają ręce. Ale będę drążył dalej.
Zobaczymy czy coś z tego będzie.
"We have put a message on our website to advise our customers, at the moment please refer to that and accept our apologies as this is a change in EU export/import policy.
Due to work load and unforeseen circumstances we have been unable to address this at the moment for our website."
Bardzo wygodne z ich strony. Myślą, że samą informacją załatwią sprawę i będą mieć święty spokój. Na razie umywają ręce. Ale będę drążył dalej.
Zobaczymy czy coś z tego będzie.