04-10-2022, 12:54
Ale ta historia ma jeszcze dalszą część, ku przestrodze. Tym razem oberwie się Amazonowi (US). Tak jak mówiłem, po tym całym cyrku z DPD napisałem od supportu Amazona, wyjaśniłem sytuację. Dostałem w odpowiedzi do bólu kurtuazyjnego maila, w którym 20 razy mnie przepraszali, że moja paczka nie doszła, że muszę do nich pisać. Kasę od razu zwrócili i jeszcze zaproponowali rekompensatę. Napisali, że jeżeli chcę wciąż ten produkt to żebym go sobie zamówił ponownie, wybrał najszybszą przesyłkę, a potem jak przesyłka dotrze do mnie, żebym napisał do nich, to dostanę zwrot kosztów przesyłki i różnicę w cenie (Pierwsze zamówienie było na porządnej promocji z Prime Day). Myślę sobie, bajka. Uradowany oczywiście zamówiłem jeszcze raz to samo, wziąłem ekspresową przesyłkę. Zapłaciłem 200zł więcej niż za pierwszym razem. Paczka tym razem doszła, wszystko spoko. Piszę do nich żeby dostać ten obiecany zwrot i w odpowiedzi dostaję, że muszą coś potwierdzić i żebym zadzwonił na infolinię. Stwierdziłem, że nie chce mi się dzwonić, więc napisałem nowego maila, a w odpowiedzi dostaję jakiś bullshit, który ma się nijak do tego co napisałem. Okej, zdenerwowałem się, przez parę dni olałem temat, nie miałem wtedy na to za dużo czasu. Po jakimś czasie piszę do nich, tym razem przez live chat. Tłumaczę wszystko po kolei. Mówią mi, że sprawdzili wszystkie moje korespondencje i nie widzą nic takiego. To ja mówię, że to niemożliwe, mogę wysłać screena tego maila. Powiedzieli żebym wysłał, tak zrobiłem, a w odpowiedzi co? Przepraszamy za to wprowadzenie w błąd, ale nasza obecna polityka nie jest zgodna z taką procedurą. Przegięcie po całości. Piszę, że z mojej perspektywy zostałem zwyczajnie oszukany, bo nigdy w życiu bym nie kupił tego produktu w takiej cenie, ani tym bardziej nie wybrałbym szybkiej wysyłki gdybym wiedział, że nie dostanę zwrotu tych kosztów. W odpowiedzi dostałem po raz kolejny jakiś totalnie nie na temat bullshit, że Amazon ciągle stara się utrzymać konkurencyjne ceny i w związku z tym nie oferują zwrotu za różnicę w cenie. Zostałem zwyczajnie oszukany. Produkt niby mam, ale tak jak mówiłem, w życiu bym tyle za niego nie dał w normalnych warunkach. Tą akcją Amazon spierdolił sobie u mnie renomę najbardziej prokonsumenckiego sklepu.