Brawo dla wszystkich szczęściarzy Też jestem mega zaskoczony postawą sklepu, bo o wiele większe kolosy pokroju Empik czy Media Markt przy mniejszych błędach potrafią anulować wszystkim jak leci zamówienia.
Kino domowe:
Telewizor: LG OLED 55C7V Odtwarzacz Ultra HD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 Przystawka box: Apple TV 4K Soundbar: Sony HT-ST5000 (Dolby Atmos | DTS:X | Dolby Vision)
(18-01-2020, 11:05)MasterThief napisał(a): Też jestem mega zaskoczony postawą sklepu, bo o wiele większe kolosy pokroju Empik czy Media Markt przy mniejszych błędach potrafią anulować wszystkim jak leci zamówienia.
MM anulowanie wszystkiego jak leci to mają chyba we krwi. Niedawno zamówiłem kilka pozycji, a że było realizowane z różnych sklepów, miałem kilka paczek do odbioru. Przychodzę odebrać większość i Pani z obsługi sama z siebie pokazuje mi jeszcze jedno moje zamówienie i mówi, że jest przygotowane ale czeka na potwierdzenie z centrali dostępności jednego filmu, bo podobno zamówiłem na minusie Myślę sobie, ok trudno, pytam, czy mogę w takim razie dostać te pozostałe filmy z tego zamówienia? Nie, nie mogę, bo trzeba czekać na potwierdzenie anulowania tej brakującej sztuki. Hmmm...no ok
Na drugi dzień dostaję mejla o anulowaniu CAŁEGO zamówienia (sic!) 0_o
Co więcej, miałem użyty kod rabatowy i oczywiście kod też przepadł, bo zwrócili kwotę po zniżce, a kodu już nie
Ten slogan z idiotami to chyba coś jednak na rzeczy.