20-03-2018, 22:37
Powiem szczerze że liczyłem na propozycję nowego egzemplarza bez wady ale po sprawdzeniu że, na innym też występuje rwanie nie dostałem już takiej propozycji a po całej rozmowie na moje pytanie jak załatwiamy moją reklamację padła tylko propozycja zwrotu pieniędzy. Osoba z którą rozmawiałem wspominała, że jeszcze przed moim przyjściem wysłała do mnie odpowiedź z potwierdzeniem, że z ich strony raczej nie ma błędu na co zasugerowałem że, w takim razie mogę tą odpowiedź przesłać do osoby ogarniającej temat obróbki A/V (miałem na myśli Ciebie misfit ) i może wspólnie uda się Wam znaleźć przyczynę braku płynności obrazu. Niestety po powrocie do domu okazało się że, żadnego maila nie mam. Napisałem do nich jeszcze w tej sprawie. Zobaczymy czy coś odpiszą.
Ethan nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie. Może ktoś inny z użytkowników forum wybrał DVD i będzie umiał odpowiedzieć.
Kto wie może im się coś poprzestawiało i np materiał na DVD przygotowali w 24 fps
Ethan nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie. Może ktoś inny z użytkowników forum wybrał DVD i będzie umiał odpowiedzieć.
Kto wie może im się coś poprzestawiało i np materiał na DVD przygotowali w 24 fps