07-10-2018, 08:01
Pai-Chi-Wo, FYI monitorki na planie filmowym, na które spogląda reżyser czy operator po postprodukcję, mastering, itd. też są kalibrowane - wedle tych samych standardów co u nas w domku.
Z tego samego modelu możesz sobie co najwyżej przepisać podstawowe ustawienia, a to też nie do końca... Skala szarości, czy to mierzona metodą 2 czy 20 punktową czy CMS to są rzeczy indywidualne dla każdego egzemplarza. Np. jeden egzemplarz tego samego modelu wyjęty z pudełka może mieć w tym samym trybie obrazu zbyt ciepły obraz, drugi zbyt zimny.
Z tego samego modelu możesz sobie co najwyżej przepisać podstawowe ustawienia, a to też nie do końca... Skala szarości, czy to mierzona metodą 2 czy 20 punktową czy CMS to są rzeczy indywidualne dla każdego egzemplarza. Np. jeden egzemplarz tego samego modelu wyjęty z pudełka może mieć w tym samym trybie obrazu zbyt ciepły obraz, drugi zbyt zimny.