18-09-2014, 09:04
U mnie też anulowane:
Dzień dobry
Z przykrością chciałabym poinformować, że zamówiona przez Pana produkt(Film Blu-Ray 3D Hotel Transylwania ) był ostatnią sztuką w momencie składania zamówienia i niestety jest uszkodzona, na tą chwilę nadal na magazynie nie mamy tej pozycji, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia na ten model.
Bardzo przepraszamy gdyż istotnie sytuacja, która miała miejsce, nie jest dla Pana komfortową sytuacją. Mamy jednak nadzieję, że będzie Pan nadal naszym klientem a podczas kolejnych zakupów damy się poznać jako bardzo sprawny sklep.
W związku z powyższym proszę o odpowiedź czy wpłata została już do nas wysłana pieniądze zostaną zwrócone, a zamówienie jest anulowane.
Jeszcze raz najmocniej przepraszam za utrudnienia.
Dzień dobry
Z przykrością chciałabym poinformować, że zamówiona przez Pana produkt(Film Blu-Ray 3D Hotel Transylwania ) był ostatnią sztuką w momencie składania zamówienia i niestety jest uszkodzona, na tą chwilę nadal na magazynie nie mamy tej pozycji, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia na ten model.
Bardzo przepraszamy gdyż istotnie sytuacja, która miała miejsce, nie jest dla Pana komfortową sytuacją. Mamy jednak nadzieję, że będzie Pan nadal naszym klientem a podczas kolejnych zakupów damy się poznać jako bardzo sprawny sklep.
W związku z powyższym proszę o odpowiedź czy wpłata została już do nas wysłana pieniądze zostaną zwrócone, a zamówienie jest anulowane.
Jeszcze raz najmocniej przepraszam za utrudnienia.