Właśnie dostałem takie info z ultimy:
Z przykrością informujemy, że filmy przez Pana zamówione okazały się być niedostępne u dystrybutora. Mimo naszych usilnych starań nie udało nam się pozyskać zamawianego przez Pana towaru i tym samym jesteśmy zmuszeni anulować Pańskie zamówienie.
Zwrot dokonanej wpłaty zostanie zrealizowany w dniu dzisiejszym i powinien być zaksięgowany na Pana koncie w ciągu 5 dni roboczych.
Za wszelkie niedogodności najmocniej przepraszamy i zachęcamy do zakupu innych produktów z naszej oferty.
................
Z przykrością informujemy, że filmy przez Pana zamówione okazały się być niedostępne u dystrybutora. Mimo naszych usilnych starań nie udało nam się pozyskać zamawianego przez Pana towaru i tym samym jesteśmy zmuszeni anulować Pańskie zamówienie.
Zwrot dokonanej wpłaty zostanie zrealizowany w dniu dzisiejszym i powinien być zaksięgowany na Pana koncie w ciągu 5 dni roboczych.
Za wszelkie niedogodności najmocniej przepraszamy i zachęcamy do zakupu innych produktów z naszej oferty.
................