Stranger things 4k + napisy
W serialu bohaterowie grają w gry planszowe rpg i za pomocą ich statystyk można ich w podobny sposób podsumować.
Siła: 1/10
Kondycja: 1/10
Zręczność: 2/10
Inteligencja: 1/10
Mądrość: 2/10
Charyzma: 3/10
Mamy więc do czynienia z typowymi ofiarami losu, które opierając się wszelkim przeciwnościom losu "zwalczają zło" w postaci obcych i wszelkich agencji rządowych mając do pomocy "coś". Spodziewałem się wiele po tym serialu. Dostałem serial dla dzieci, który stara się być "mroczny" i "brutalny". Niestety to zwykła papka w ładnym opakowaniu. Zakończenie czyli ostatnie minuty kompletnie mnie zniechęciły do sezonu drugiego. 5/10
Once upon a time in America remaster + napisy - pomimo, że dodane sceny kłują w oczy wykonaniem w porównaniu do reszty filmu to powtórkę po latach zaliczam na duży plus. To wciąż kawał dobrego kina. 8/10
The burning + napisy - oglądany pierwszy raz bez żadnego sentymentu. Mimo lat daje radę, oglądało się przyjemnie, obraz i dźwięk w wydaniu blu również na poziomie. 7/10
Phenomena + napisy - podobnie jak powyżej. Spodziewałem się mimo wszystko horroru, bardziej przypomina jakąś "baśń grozy". Żaden straszak 7/10
Superman antologia - nie mam do tej serii żadnego sentymentu więc oceniłem to co widziałem, a widziałem tragedię w całej rozciągłości. W tych latach kręcono filmy z dobrym scenariuszem i wykonaniem. Po prostu jedna głupsza od kolejnej. W życiu nie będę się znęcał nad sobą więcej i oglądał to kiedykolwiek
Superman 1 -3/10
Superman 2 - 2/10
Superman 3 - 2/10
Superman 4 - 2/10
Superman 5 - 4/10 oglądało mi się przyjemniej niż wcześniejsze, mimo wielu nieścisłości i dziur w scenariuszu.
The expendables 1 - dobre "strzelane" kino z dużą ilością akcji. Fabuła jakaś tam była chyba, ale nie pamiętam, bo i tak była nie istotna. 6/10
Sherlock + napisy - obejrzana całość. Po serialu spodziewałem się wiele, ale im dalej w las tym gorzej. nudniej i zamiast ciekawych spraw, którymi powinien się zajmować detektyw, dostajemy ratowanie Wielkiej Brytanii. Miejsce Sherlock`a to XIX wieczna brudna i ponura Anglia, a nie ratowanie świata. 5/10
Sicario 4k + napisy - dobre kino akcji, na plus i to duży , że Emily Blunt nie jest tu mistrzynią sztuk walk i szpiegostwa. Wykonanie 4k bije na głowę wydanie blu ray z Monolith to oglądałem na premierę. Film polecam 8/10
The thing remaster + napisy - klasyk, który chyba każdy zna. Wykonanie remastera jest mistrzowskie. Obraz oglądało się z dużą przyjemnością, a dźwięk słuchało również. Więcej takich remasterów. 9/10
War of the planet of the apes 4k - obraz i dźwięk na wysokim poziomie. Spodziewałem się po tytule mnóstwa strzelania i wojny. Dostałem coś o wiele lepszego. Polecam 9/10
Deadpool 4k + napisy. W porównaniu z wieloma filmami o obcisłych gaciach, ten jest prawdziwym arcydziełem. Wolałbym mniej naciąganych żartów, ale mimo wszystko dobre kino akcji z równie dobrym wykonaniem. 7.5/10
Atomic blonde - czytałem opinie porównawcze do John Wick. Na szczęście nie jest to nawet podobne do tego gniota. Wolałbym mniej akcji i coś w stylu filmu Szpieg. Wychudzona Theron nie przekonuje mnie jako agent, który skopałby tyłek każdemu facetowi i to dwa raz większemu. Mimo wszystko daje się oglądać 6/10
Riddick trylogia - trzyma poziom dobrej serii sf, liczę, że wyjdzie czwórka. Powtórka przyjemna 7/10 ogólnie
The ring remaster + napisy - wersja Usa. Dobry horror, o dziwo lepszy niż oryginał japoński. 7/10
The aviator + napisy, mimo że długi oglądałem z przyjemnością. 8/10
Starship troopers 4k - obraz i dźwięk w remasterze rewelacja. Kto nie kupił to polecam 9/10. Jak na owe czasy film pokazywał dosyć ciekawe spojrzenie na wojnę
Starship troopers 4k maruders - jako, że mam słabość do tej serii to również polecam 7/10
Batman the dark knight returns 1&2 - spodziewałem się czegoś więcej i dojrzalszej historii. Niestety za dużo strzelania, nudnego z resztą. Druga część lepsza niż pierwsza. Całość 6/10
Gettysburg + napisy - 4 godziny wyjęte z życiorys i nie żałuję ani minuty. Dobre kino przedstawiające działania wojenne i strategię wojsk. Żadnych zbędnych romansów, wątków pobocznych o niczym. Czyste mięcho czyli wojna. 9/10
Out of the furnance - klimatyczne kino sensacyjne z dobrą obsadą 7/10
Alexander - czterogodzinny film, który mogę oglądać wielokrotnie i nigdy mi się nie znudzi. Uwielbiam ten film, choć pozbawiony wad nie jest. Za mało co prawda bitew, ale chyba nie dali rady upchnąć wszystkiego w tym film. Nie powiem, ogląda się je z duża przyjemnością i potęguje to dokładnie odwzorowanie oddziałów starożytnych. Nigdzie więcej nie widziałem tak ukazanych jednostek zgodnie z rękopisami. Seria Wikingowie czy filmy o wojskach rzymskich , gdzie mamy tysiące zapisków nie pokazują tego co zobaczyłem w tym filmie , scytyjscy katafrakci, traccy peltaści, falangici i itd, o których zapewne mało kto słyszał. 9/10
W serialu bohaterowie grają w gry planszowe rpg i za pomocą ich statystyk można ich w podobny sposób podsumować.
Siła: 1/10
Kondycja: 1/10
Zręczność: 2/10
Inteligencja: 1/10
Mądrość: 2/10
Charyzma: 3/10
Mamy więc do czynienia z typowymi ofiarami losu, które opierając się wszelkim przeciwnościom losu "zwalczają zło" w postaci obcych i wszelkich agencji rządowych mając do pomocy "coś". Spodziewałem się wiele po tym serialu. Dostałem serial dla dzieci, który stara się być "mroczny" i "brutalny". Niestety to zwykła papka w ładnym opakowaniu. Zakończenie czyli ostatnie minuty kompletnie mnie zniechęciły do sezonu drugiego. 5/10
Once upon a time in America remaster + napisy - pomimo, że dodane sceny kłują w oczy wykonaniem w porównaniu do reszty filmu to powtórkę po latach zaliczam na duży plus. To wciąż kawał dobrego kina. 8/10
The burning + napisy - oglądany pierwszy raz bez żadnego sentymentu. Mimo lat daje radę, oglądało się przyjemnie, obraz i dźwięk w wydaniu blu również na poziomie. 7/10
Phenomena + napisy - podobnie jak powyżej. Spodziewałem się mimo wszystko horroru, bardziej przypomina jakąś "baśń grozy". Żaden straszak 7/10
Superman antologia - nie mam do tej serii żadnego sentymentu więc oceniłem to co widziałem, a widziałem tragedię w całej rozciągłości. W tych latach kręcono filmy z dobrym scenariuszem i wykonaniem. Po prostu jedna głupsza od kolejnej. W życiu nie będę się znęcał nad sobą więcej i oglądał to kiedykolwiek
Superman 1 -3/10
Superman 2 - 2/10
Superman 3 - 2/10
Superman 4 - 2/10
Superman 5 - 4/10 oglądało mi się przyjemniej niż wcześniejsze, mimo wielu nieścisłości i dziur w scenariuszu.
The expendables 1 - dobre "strzelane" kino z dużą ilością akcji. Fabuła jakaś tam była chyba, ale nie pamiętam, bo i tak była nie istotna. 6/10
Sherlock + napisy - obejrzana całość. Po serialu spodziewałem się wiele, ale im dalej w las tym gorzej. nudniej i zamiast ciekawych spraw, którymi powinien się zajmować detektyw, dostajemy ratowanie Wielkiej Brytanii. Miejsce Sherlock`a to XIX wieczna brudna i ponura Anglia, a nie ratowanie świata. 5/10
Sicario 4k + napisy - dobre kino akcji, na plus i to duży , że Emily Blunt nie jest tu mistrzynią sztuk walk i szpiegostwa. Wykonanie 4k bije na głowę wydanie blu ray z Monolith to oglądałem na premierę. Film polecam 8/10
The thing remaster + napisy - klasyk, który chyba każdy zna. Wykonanie remastera jest mistrzowskie. Obraz oglądało się z dużą przyjemnością, a dźwięk słuchało również. Więcej takich remasterów. 9/10
War of the planet of the apes 4k - obraz i dźwięk na wysokim poziomie. Spodziewałem się po tytule mnóstwa strzelania i wojny. Dostałem coś o wiele lepszego. Polecam 9/10
Deadpool 4k + napisy. W porównaniu z wieloma filmami o obcisłych gaciach, ten jest prawdziwym arcydziełem. Wolałbym mniej naciąganych żartów, ale mimo wszystko dobre kino akcji z równie dobrym wykonaniem. 7.5/10
Atomic blonde - czytałem opinie porównawcze do John Wick. Na szczęście nie jest to nawet podobne do tego gniota. Wolałbym mniej akcji i coś w stylu filmu Szpieg. Wychudzona Theron nie przekonuje mnie jako agent, który skopałby tyłek każdemu facetowi i to dwa raz większemu. Mimo wszystko daje się oglądać 6/10
Riddick trylogia - trzyma poziom dobrej serii sf, liczę, że wyjdzie czwórka. Powtórka przyjemna 7/10 ogólnie
The ring remaster + napisy - wersja Usa. Dobry horror, o dziwo lepszy niż oryginał japoński. 7/10
The aviator + napisy, mimo że długi oglądałem z przyjemnością. 8/10
Starship troopers 4k - obraz i dźwięk w remasterze rewelacja. Kto nie kupił to polecam 9/10. Jak na owe czasy film pokazywał dosyć ciekawe spojrzenie na wojnę
Starship troopers 4k maruders - jako, że mam słabość do tej serii to również polecam 7/10
Batman the dark knight returns 1&2 - spodziewałem się czegoś więcej i dojrzalszej historii. Niestety za dużo strzelania, nudnego z resztą. Druga część lepsza niż pierwsza. Całość 6/10
Gettysburg + napisy - 4 godziny wyjęte z życiorys i nie żałuję ani minuty. Dobre kino przedstawiające działania wojenne i strategię wojsk. Żadnych zbędnych romansów, wątków pobocznych o niczym. Czyste mięcho czyli wojna. 9/10
Out of the furnance - klimatyczne kino sensacyjne z dobrą obsadą 7/10
Alexander - czterogodzinny film, który mogę oglądać wielokrotnie i nigdy mi się nie znudzi. Uwielbiam ten film, choć pozbawiony wad nie jest. Za mało co prawda bitew, ale chyba nie dali rady upchnąć wszystkiego w tym film. Nie powiem, ogląda się je z duża przyjemnością i potęguje to dokładnie odwzorowanie oddziałów starożytnych. Nigdzie więcej nie widziałem tak ukazanych jednostek zgodnie z rękopisami. Seria Wikingowie czy filmy o wojskach rzymskich , gdzie mamy tysiące zapisków nie pokazują tego co zobaczyłem w tym filmie , scytyjscy katafrakci, traccy peltaści, falangici i itd, o których zapewne mało kto słyszał. 9/10