08-07-2019, 19:46
UP!
Kickboxer - jeden z klasyków kina kopanego i do tego jeden z najlepszych filmów z JCVD w roli głównej. Naprawdę świetną robotę robi tutaj muzyka i krajobraz Tajlandii. Sam film jest tak banalny i prosty ale kupił mnie już podczas pierwszego seansu jeszcze za czasów kaset VHS swoim klimatem Samo wydanie prezentuję się bardzo dobrze szkoda tylko, że książeczka wyłącznie po hiszpańsku
Wydanie hiszpańskie bez PL.
Czarnoksiężnik z Oz - jeszcze nie tak dawno bo zaledwie kilka lat temu widziałem owy film i bawiłem się jeszcze całkiem dobrze lecz teraz świeżo po powtórce albo ja się za bardzo zestarzałem albo już sam film lekko zardzewiał - szkoda Samo wydanie bardzo ładne tylko szkoda, że w Polsce ich tak mało dostajemy
Jarhead 1/2/3 - pierwsza cześć to bardzo dobry dramat wojenny ze świetnym Gyllenhaal'em oraz pięknymi zdjęciami Kolejne dwie części to filmy zupełnie z innej beczki, które bazują na schemacie tanich i absurdalnych akcyjniaków i do tego żerują na sławie jedynki ale bardzo mało wymagającemu widzowi nawet mogą się spodobać
Nieugięty - naprawdę lubię Cube Goodinga Jr. i daję szanse wielu filmom w których występuję ale chłop tak bardzo się rozmienił na drobne, że aż żal patrzeć czasami jak go to wszystko przerosło i tym razem nie jest wcale lepiej, ehhhh..
Death Race: Anarchia - kolejna już odsłona serii z której najbardziej przepadam o dziwo za drugą częścią Sam film widać, że zrobiony za grosze ale nawet całkiem przyjemnie się ogląda mimo, że to wszystko już było i nie wnosi zupełnie niczego nowego lecz według mnie i tak wypada lepiej od trójki do której mam jakiś wstręt
Starred up - kolejny z tych wszystkich dramatów więziennych, który zyskał mocno w moich oczach swoją realizacją oraz surowym i mocnym zarazem klimatem. Warto wspomnieć tutaj o świetnej roli Jacka O’Connella Polecam!
Wydanie UK bez PL.
Bliskie spotkania trzeciego stopnia - nie miałem jeszcze okazji sobie odświeżyć ponownie ale lada dzień zasiądę do seansu
Wydanie UK - napisy PL.
Karate kid - cała seria już lekko się zestarzała ale nadal jestem wielkim fanem przygód Daniel'a i jego mistrza Poza tym ostatnio na Youtubie miałem okazję obejrzeć udostępniony dla wszystkich serial płatnej wersji w/w serwisu i musze przyznać, że wyszło im to GENIALNIE i polecam każdemu bez wyjątku jeśli tylko natrafi mu się okazja by obejrzeć bo naprawdę warto!
Deszczowa piosenka - nie miałem jeszcze nigdy okazji obejrzeć tego filmu ale po opiniach liczę na przyzwoite kino
Grease 2 - typowa kontynuacja, która nie ma pomysłu sama na siebie więc kopiuje sprawdzony już wcześniej schemat + kilka całkiem niezłych piosenek i tak od niechcenia mamy nawet znośny filmowy średniaczek
Wydanie francuskie bez PL.
Mucha - to jeden z tych filmów, który pokochałem od pierwszych minut wiele lat temu i ta miłość trwa po dziś dzień mega praktyczne efekty i Jeff Goldblum w swojej przemianie tak obrzydliwy, że aż piękny
Wydanie hiszpańskie bez PL.
Green book - świeżo co odebrany dzisiaj więc seans niebawem
Siedem - tego filmu chyba nie trzeba nikomu przedstawiać? Genialny mocny kryminał z gwiazdorską obsadą, która wykonuje swoją robotę jak najlepiej potrafi! Wciągająca fabuła od pierwszych minut i rewelacyjna końcówka więc czego chcieć więcej? Filmowy orgazm Wydanie specjalnie z książeczką
Kruk 2/3 - pierwsza część serii jest dla mnie od lat filmem #1 ever Ale nie o niej tutaj mowa lecz o całkiem niezłych dwóch kontynuacjach, które klimatem ratują wiele, a same historie choć proste i schematyczne do bólu cieszą oko widza więc warto zapoznać się z tymi tytułami mimo braku jakiegokolwiek powiewu świeżości
Wydanie UK bez PL.
Kickboxer - jeden z klasyków kina kopanego i do tego jeden z najlepszych filmów z JCVD w roli głównej. Naprawdę świetną robotę robi tutaj muzyka i krajobraz Tajlandii. Sam film jest tak banalny i prosty ale kupił mnie już podczas pierwszego seansu jeszcze za czasów kaset VHS swoim klimatem Samo wydanie prezentuję się bardzo dobrze szkoda tylko, że książeczka wyłącznie po hiszpańsku
Wydanie hiszpańskie bez PL.
Czarnoksiężnik z Oz - jeszcze nie tak dawno bo zaledwie kilka lat temu widziałem owy film i bawiłem się jeszcze całkiem dobrze lecz teraz świeżo po powtórce albo ja się za bardzo zestarzałem albo już sam film lekko zardzewiał - szkoda Samo wydanie bardzo ładne tylko szkoda, że w Polsce ich tak mało dostajemy
Jarhead 1/2/3 - pierwsza cześć to bardzo dobry dramat wojenny ze świetnym Gyllenhaal'em oraz pięknymi zdjęciami Kolejne dwie części to filmy zupełnie z innej beczki, które bazują na schemacie tanich i absurdalnych akcyjniaków i do tego żerują na sławie jedynki ale bardzo mało wymagającemu widzowi nawet mogą się spodobać
Nieugięty - naprawdę lubię Cube Goodinga Jr. i daję szanse wielu filmom w których występuję ale chłop tak bardzo się rozmienił na drobne, że aż żal patrzeć czasami jak go to wszystko przerosło i tym razem nie jest wcale lepiej, ehhhh..
Death Race: Anarchia - kolejna już odsłona serii z której najbardziej przepadam o dziwo za drugą częścią Sam film widać, że zrobiony za grosze ale nawet całkiem przyjemnie się ogląda mimo, że to wszystko już było i nie wnosi zupełnie niczego nowego lecz według mnie i tak wypada lepiej od trójki do której mam jakiś wstręt
Starred up - kolejny z tych wszystkich dramatów więziennych, który zyskał mocno w moich oczach swoją realizacją oraz surowym i mocnym zarazem klimatem. Warto wspomnieć tutaj o świetnej roli Jacka O’Connella Polecam!
Wydanie UK bez PL.
Bliskie spotkania trzeciego stopnia - nie miałem jeszcze okazji sobie odświeżyć ponownie ale lada dzień zasiądę do seansu
Wydanie UK - napisy PL.
Karate kid - cała seria już lekko się zestarzała ale nadal jestem wielkim fanem przygód Daniel'a i jego mistrza Poza tym ostatnio na Youtubie miałem okazję obejrzeć udostępniony dla wszystkich serial płatnej wersji w/w serwisu i musze przyznać, że wyszło im to GENIALNIE i polecam każdemu bez wyjątku jeśli tylko natrafi mu się okazja by obejrzeć bo naprawdę warto!
Deszczowa piosenka - nie miałem jeszcze nigdy okazji obejrzeć tego filmu ale po opiniach liczę na przyzwoite kino
Grease 2 - typowa kontynuacja, która nie ma pomysłu sama na siebie więc kopiuje sprawdzony już wcześniej schemat + kilka całkiem niezłych piosenek i tak od niechcenia mamy nawet znośny filmowy średniaczek
Wydanie francuskie bez PL.
Mucha - to jeden z tych filmów, który pokochałem od pierwszych minut wiele lat temu i ta miłość trwa po dziś dzień mega praktyczne efekty i Jeff Goldblum w swojej przemianie tak obrzydliwy, że aż piękny
Wydanie hiszpańskie bez PL.
Green book - świeżo co odebrany dzisiaj więc seans niebawem
Siedem - tego filmu chyba nie trzeba nikomu przedstawiać? Genialny mocny kryminał z gwiazdorską obsadą, która wykonuje swoją robotę jak najlepiej potrafi! Wciągająca fabuła od pierwszych minut i rewelacyjna końcówka więc czego chcieć więcej? Filmowy orgazm Wydanie specjalnie z książeczką
Kruk 2/3 - pierwsza część serii jest dla mnie od lat filmem #1 ever Ale nie o niej tutaj mowa lecz o całkiem niezłych dwóch kontynuacjach, które klimatem ratują wiele, a same historie choć proste i schematyczne do bólu cieszą oko widza więc warto zapoznać się z tymi tytułami mimo braku jakiegokolwiek powiewu świeżości
Wydanie UK bez PL.