21-07-2019, 13:36
UP!
Nieśmiertelny - to dosłownie nieśmiertelny klasyk kina fantasy, który ogląda się świetnie za każdym razem! Piękne krajobrazy, bardzo dobry Lambert ale jeszcze lepszy Clancy Brown, który kradnie każda scenę w której się pojawia i przede wszystkim świetna muzyka
Wydanie niemieckie bez PL.
60 sekund - typowy hollywoodzki akcyjniak gdzie przez pierwszą część filmu dzieje się niewiele ale jak już ekipa zaczyna działać to wypada całkiem nieźle Jeden z ostatnich filmów gdzie Cage jeszcze pokazuje, że potrafi choć trochę grać
Ludzka stonoga 1/2/3 - 3/4 osób które miały okazję zobaczyć ten film uważa pomysł na jego fabułę za oburzający, chory i przede wszystkim obrzydliwy.. ale kurde bez przesady film jak film widziałem kilka bardziej "wstrząsających" i osobiście dla mnie każdy film z tej serii to mocny średniak w swojej kategorii Jeśli miałbym wybrać najlepszą część mój wybór by padł na drugą, gdzie pomysł na nakręcenie go jako czarno-bialego filmu dodaje sporo klimatu
Poszukiwacze zaginionej arki - zakup głównie dla uzupełnienia trylogii o przygodach Indiego, a poza tym to świetne kino przygodowo-rozrywkowe z świetnym Harrisonem Fordem
Grand Budapest Hotel - nie jestem raczej fanem filmów Wesa Andersona lecz ten tytuł akurat mocno przypadł mi do gustu Fabuła to świetne wymieszanie kilku gatunków okraszona gwiazdorska obsadą oraz bardzo dobrą stroną wizualną aż miło się patrzy na całokształt
Prawdziwe męstwo - całkiem niezły typowo męski western, który jest nawet trochę lepszy od pierwowzoru i co lubię najbardziej mimo wszystko w tym gatunku to to, że jest mocno przegadany <3
Player one - film moim zdaniem chyba raczej skierowany do młodszego pokolenia z kilkoma fajnymi przygodowymi wątkami w stylu Spielberga i nawiązaniami do popkultury ale cała reszta no cóż wypada blado.. szkoda liczyłem na coś zupełnie innego
Tomb Raider - film jest schematyczny do bólu, a sceny żywcem wzięte z gry to też lekka przesada jak dla mnie.. obsada jak to obsada dała radę ale żeby ktoś specjalnie się wyróżnił to niestety nie zauważyłem Liczę tylko na to, że w kontynuacji postarają się trochę bardziej
Star trek w nieznane - całkiem spoko film nie odstający wcale mocno od pozostałych z nowej serii
Dzień niepodległości: odrodzenie - o zgrozo! Krótko prócz dobrych efektów nie ma w tym filmie nic więcej dobrego.. chociaż nie jest jeszcze jeden plus - napisy końcowe
Najemnicy/Rozjemca - ten pierwszy to całkiem niezłe kino akcji, a nawet jeden z lepszych filmów z Lundgrenem Rozjemca natomiast to już jeden z tych filmów niewartych uwagi z w/w aktorem..
Wydanie francuskie bez PL.
Hulk 1/2 - film wyreżyserowany przez Anga Lee kuleje w wielu aspektach ale tak zły montaż trafia się naprawdę rzadko grrrrrr..
Natomiast Incredible Hulk jest według mnie mocno nie docenionym filmem bo to naprawdę niezłe widowiskowe kino ze świetną obsadą!
Hellboy: złota armia - mamy tutaj wszystkiego więcej niż w pierwszej części licząc również kilka głupich rozwiązań ale mimo to wypada lepiej od poprzednika i szkoda, że nie dali del Toro nakręcić kolejnej części by mógł zamknąć trylogię
Kolekcja Johna Wayna - w skład wchodzą cztery filmy, a mianowicie: Rio bravo, Zielone berety, Rabusie pociągów i Jak zdobywano dziki zachód. Jedynie widziałem kilka lat temu Rio bravo i wspominam film bardzo dobrze lecz nie miałem jeszcze czasu go sobie odświeżyć jak i również obejrzeć pozostałych filmów z tej kolekcji
Wydanie hiszpańskie bez PL.
Nieśmiertelny - to dosłownie nieśmiertelny klasyk kina fantasy, który ogląda się świetnie za każdym razem! Piękne krajobrazy, bardzo dobry Lambert ale jeszcze lepszy Clancy Brown, który kradnie każda scenę w której się pojawia i przede wszystkim świetna muzyka
Wydanie niemieckie bez PL.
60 sekund - typowy hollywoodzki akcyjniak gdzie przez pierwszą część filmu dzieje się niewiele ale jak już ekipa zaczyna działać to wypada całkiem nieźle Jeden z ostatnich filmów gdzie Cage jeszcze pokazuje, że potrafi choć trochę grać
Ludzka stonoga 1/2/3 - 3/4 osób które miały okazję zobaczyć ten film uważa pomysł na jego fabułę za oburzający, chory i przede wszystkim obrzydliwy.. ale kurde bez przesady film jak film widziałem kilka bardziej "wstrząsających" i osobiście dla mnie każdy film z tej serii to mocny średniak w swojej kategorii Jeśli miałbym wybrać najlepszą część mój wybór by padł na drugą, gdzie pomysł na nakręcenie go jako czarno-bialego filmu dodaje sporo klimatu
Poszukiwacze zaginionej arki - zakup głównie dla uzupełnienia trylogii o przygodach Indiego, a poza tym to świetne kino przygodowo-rozrywkowe z świetnym Harrisonem Fordem
Grand Budapest Hotel - nie jestem raczej fanem filmów Wesa Andersona lecz ten tytuł akurat mocno przypadł mi do gustu Fabuła to świetne wymieszanie kilku gatunków okraszona gwiazdorska obsadą oraz bardzo dobrą stroną wizualną aż miło się patrzy na całokształt
Prawdziwe męstwo - całkiem niezły typowo męski western, który jest nawet trochę lepszy od pierwowzoru i co lubię najbardziej mimo wszystko w tym gatunku to to, że jest mocno przegadany <3
Player one - film moim zdaniem chyba raczej skierowany do młodszego pokolenia z kilkoma fajnymi przygodowymi wątkami w stylu Spielberga i nawiązaniami do popkultury ale cała reszta no cóż wypada blado.. szkoda liczyłem na coś zupełnie innego
Tomb Raider - film jest schematyczny do bólu, a sceny żywcem wzięte z gry to też lekka przesada jak dla mnie.. obsada jak to obsada dała radę ale żeby ktoś specjalnie się wyróżnił to niestety nie zauważyłem Liczę tylko na to, że w kontynuacji postarają się trochę bardziej
Star trek w nieznane - całkiem spoko film nie odstający wcale mocno od pozostałych z nowej serii
Dzień niepodległości: odrodzenie - o zgrozo! Krótko prócz dobrych efektów nie ma w tym filmie nic więcej dobrego.. chociaż nie jest jeszcze jeden plus - napisy końcowe
Najemnicy/Rozjemca - ten pierwszy to całkiem niezłe kino akcji, a nawet jeden z lepszych filmów z Lundgrenem Rozjemca natomiast to już jeden z tych filmów niewartych uwagi z w/w aktorem..
Wydanie francuskie bez PL.
Hulk 1/2 - film wyreżyserowany przez Anga Lee kuleje w wielu aspektach ale tak zły montaż trafia się naprawdę rzadko grrrrrr..
Natomiast Incredible Hulk jest według mnie mocno nie docenionym filmem bo to naprawdę niezłe widowiskowe kino ze świetną obsadą!
Hellboy: złota armia - mamy tutaj wszystkiego więcej niż w pierwszej części licząc również kilka głupich rozwiązań ale mimo to wypada lepiej od poprzednika i szkoda, że nie dali del Toro nakręcić kolejnej części by mógł zamknąć trylogię
Kolekcja Johna Wayna - w skład wchodzą cztery filmy, a mianowicie: Rio bravo, Zielone berety, Rabusie pociągów i Jak zdobywano dziki zachód. Jedynie widziałem kilka lat temu Rio bravo i wspominam film bardzo dobrze lecz nie miałem jeszcze czasu go sobie odświeżyć jak i również obejrzeć pozostałych filmów z tej kolekcji
Wydanie hiszpańskie bez PL.