26-09-2017, 16:29
To pojechali z tymi steelbookami :-). Co za idiota wpadł na taki pomysł.
Kolekcja polskich klasyków na Blu-ray z okazji 50. lat Studia Tor
|
26-09-2017, 16:33
To tak na serio?
Koszmarek. No cóż, na bank chodziło tutaj o pieniądze; X sztuk defaultowego, czarnego steelbooka na pewno było dla nich o wiele tańsze niż X sztuk z customowym nadrukiem - "projektanci" stwierdzili widocznie że substytut w postaci kartonika będzie wystarczający, no i jeszcze jak zmniejszy koszta. Tylko że jeśli faktycznie nie mieli odpowiedniego budżetu, to po kiego grzyba zabierać się za jakiekolwiek wydania poza amarayami? Szczególnie że jest to produkt mający znaleźć też odbiorców poza Polską... przynajmniej nie tylko nasi rodacy będą mieli ubaw.
26-09-2017, 18:41
Przecież j-cardy mogli walić w różnych językach. Brak grafiki na steelu jest po prostu zwykłym partactwem, niechlujstwem. Równie dobrze mogli wydać to w digipacku i wyszłoby lepiej.
26-09-2017, 22:47
Witam filmożerców. Jako fotografa starej daty, ale też kolekcjonera DVD / BD, interesują mnie polskie rekonstrukcje cyfrowe. Choć w ostatnich latach jestem dość mocno „zarobiony”, a to raczej nie ulegnie zmianie, to i tak pilnie będę śledził wszystkie posty związane z interesującymi mnie tematami. Oczywiście w miarę możliwości postaram się cokolwiek komentować. Obecnie jest to jedyne forum, na które się loguję. Misfit napisał: Brak informacji w jakim formacie będzie dźwięk poza tym, że będzie w "stereo". Jak zapewne wszyscy się domyślają z tym zrekonstruowanym audio „stereo” bywa różnie (w zasadzie takowe nie istnieje). Na forum Telewizja Kino Polska prowadziłem z kolegami „śledztwo” dotyczące początków dźwięku stereo w produkcjach polskich. Pierwszymi filmami tego typu były np. „Westerplatte” 1967 (wersja stereo 1971), czy „Potop” 1974. Przypomnę, że powyższe stało się możliwe po przekopiowaniu materiałów na taśmę 70 mm. Tam „upchnięto” sześć kanałów audio. Niestety, rekonstruktorzy (z powodów finansowych?) nie uwzględnili tegoż w procesie rewitalizacji dzieł. Wyjątek stanowi wydana na BD „Ziemia obiecana”. To prawdziwy smaczek dla osób posiadających zestawy audio 2.1 / 5.1 (ewentualnie słuchawki stereo). Teraz do brzegu… Wydania BD z okazji 50-lecia TOR siłą rzeczy będą, czy powinny być w mono. Dlaczego? Otóż pierwszym polskim filmem fabularnym 35 mm z zapisem stereo był najprawdopodobniej obraz „Wszystko co najważniejsze” z roku 1992 (Dolby Stereo). Natomiast kilka lat później miała miejsce „rodzima”* premiera dźwięku Dolby Digital. Chodzi o „Bandytę” 1997*. * Gwoli ścisłości - była to produkcja międzynarodowa. Dla osób chcących eksplorować temat: http://polski-dubbing.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=662
„Ja paryskimi perfumami się nie perfumuję... Ja jeden wiem co tej ziemi jest potrzebne”.
27-09-2017, 10:27
"Stereo" podaje dystrybutor z tyłu okładki na tych filmach TOR, ale też wydaje mi się to nierealne i będzie to Dolby Digital 2.0 Mono. Ale to oczywiście kolejna rzecz do weryfikacji.
27-09-2017, 11:24
Zaklęte rewiry , Rejs , Ucieczka z kina...- dźwięk Dolby Digital Stereo , obraz pełnoekranowe 16/9 Jeśli chodzi o jakość obrazu to jak dla mnie najlepiej wygląda Rejs a najgorzej Zaklęte rewiry.
No to słabo, najpierw złodziejskie metalowe monolity z Odysei Kosmicznej 2001 a teraz rozciągnięte oryginalne kadrowanie ;/ Zaklęte Rewiry powinny mieć paski po bokach a tak nie jest jak mówi kolega wyżej ;/ To samo tyczy się Przypadku >> od CC |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości |