Fright Night + napisy - Zapowiadało się zachęcająco, jednak kiczu z minuty na minutę było coraz więcej, że aż przerodziło się w komedię. Marne efekty specjalne dopełniło beczki goryczy. Przeciętna do bólu produkcja, możliwe ,że gdyby oglądał to kiedyś to bym inaczej ten film odbierał. 5/10 w tym dwa punkty za ładny steelbook.
Oz 3D - byłem głodny na filmy 3D , których z prawdziwym 3D jak na lekarstwo. Oz w pewnym stopniu zaspokaja apetyt. Prawdziwe 3D jakich ostatnio mało , niezłe efekty specjalne, baśniowa kolorowa opowiastka, która nie nudzi i się nie dłuży. 7/10
Król Artur 3D - kolejny film do zaspokojenia potrzeb 3D. Pod względem technicznym bez zarzutu, efekty 3D, których mało w filmach, bo są kosztowne , wyglądają tu fantastycznie. Film jest na pewno oryginalny z jednego względu - to bardziej "kino gangsterskie w klimatach fantasy" , aniżeli czyste fantasy. Całość zrobiona na luzie i wchodzi lekko. 7.5/10
Terminator 2 3D - liczyłem na jakieś małe fajerwerki w 3D, nic takiego. Obraz jest bardzie uwypuklony w 3D, jest jest to zwyczajna głębia jaką widziałem dotychczas, zrobione, aby było. Możliwe, że dzięki temu ,że oglądałem to w 3D, nie przeszkadzała mi specjalnie wazelina. Pomiędzy wydaniem z kino świat , a innymi blu to i tak przepaść. Jako film 10/10
Road to Perdition - obejrzany po raz pierwszy na blu. Jako film prawdziwy majstersztyk, aktorstwo na wysokim poziomie, jak i scenariusz. Dla mnie bomba 10/10
The forest + napisy- Liczyłem po cichu na kino w stylu The ring, niestety zmarnowany potencjał. Średni z tego straszak, bardziej przynudza. 5.5/10
Train to Busan + napisy- nie miałem dużych oczekiwań , więc zostałem miło zaskoczony. Film jest dla mnie w dużym stopniu egzotyką, nieznani aktorzy, obraz i dźwięk nie będę oceniał, dopóki nie obejrzę wydania zagranicznego, którym zastąpiłem amatorskie mayfly. 8/10
Gods of Egypt 3D - jako 3D to totalny crap, lepsze efekty 3D mam po wciśnięciu guzika na pilocie. Film jak wiele podobnych robionych przez amerykanów ma zmarnowany potencjał przez kiepski scenariusz i braku wyczucia tematyki z danego państwa. 4.5/10
2012 + napisy- film oglądany tylko dla efektów specjalnych z funkcją brain off , nie widzę sensu w czepianiu się tego czego tam miało nie być czyli fabuły i scenariusza. Więc oceniam resztę, a ta stoi na przyzwoitym poziomie. 6/10
Assassins creed 4k + napisy - nastawiony przez złe opinie , zasiadłem do obejrzenia crapa, który mi tak szybko przeleciał, że nawet nie zauważyłem kiedy. Jest duży potencjał, jeśli zdecydują się kontynuować z chęcią obejrzę. 7/10
Jestem legendą 4k + napisy - powtórka w 4k udana. Chociaż z książką nie ma nic wspólnego poza tytułem i przy samej książce to gniot. To oglądając nastawiłem się na rozrywkowe kino i jako takie im się udało. 7/10
Grindhouse czyli Planet terror i Death proof - o ile pierwszy to typowe kino Rodrguez czyli wchodzi i wychodzi w zapomnienie. Tak drugi film obejrzałem z większą przyjemnością. Barwne dialogi, jak to Tarantino, ciekawszy scenariusz i końcowa akcja "na samochodzie" Pierwszy 6/10, drugi 8/10
Warrior + napisy - wciągający od samego początku , o ile Creed mnie przynudzał, tak tutaj pojedynek między braćmi wessał mnie niczym bagno. Mocne kino 8.5/10
Allegiant + napisy seria musiała na siebie zarobić, bo zaserowali nam lepsze efekty specjalne. Fabuła kuleje dalej, ale jest trochę lepiej niż poprzednio. Seria nie ustawiła sobie żadnej poprzeczki więc to chyba najlepsza z części 6/10
Expendables 2 - lepszy niż jedynka, choć nie jest to to czym wolałbym , żeby było. Mianowicie zrobionym z dobrym humorem filmem, te suchary , którymi nas częstują bohaterowie średnio śmieszą. Rozwalanie w drobny mak wrogów tonami jakby byli z papieru w niczym nie pomaga. 6.5/10
The entity - obejrzany po raz pierwszy i przyznam, że wciągająca historyjka o duchu. Nie oglądałem tego na vhs, ale obraz jest nieźle odświeżony na blu ray, podobnie jak dźwięk. 7/10
Kick ass 1 + napisy - taka odskocznia od innych filmów z super hero. Ale nie kupuję tego w żadnym wypadku, gdyż nie użyłem funkcji brain off. Dwójka psychopatów działa w sojuszu z fajtłapą. Kilkuletnia dziewczynka rozwala wszystkich bandziorów , każdym rodzajem broni, hm śmieszne. 5/10
Shutter Island - wciągający i klimatyczny od samego początku do końca. Sceneria lepsza niż w niejednym horrorze. Wszystko na wysokim poziome 9/10
American made 4k - spodziewałem się czegoś więcej. Pierwsza połowa filmu wciągająca, ale później coraz nudniej. 6/10
Rush - jeden z lepszych w swoim gatunku, miło do tego zobaczyć nie latające samochody, bez tysiąca eksplozji, okraszonym dobrym scenariuszem. Dobre kino 9/10
Drive - spodziewałem się czegoś innego, dostałem spokojny film z miłym socjopatą z wiecznie przyklejonym uśmiechem do twarzy. Czy akurat brał udział w akcji, czy komuś oklepał michę do samej śmierci, zawsze uśmiechnięty. Stonowany film akcji z wplecioną bajką o żabie i skorpionie. 8/10
Oz 3D - byłem głodny na filmy 3D , których z prawdziwym 3D jak na lekarstwo. Oz w pewnym stopniu zaspokaja apetyt. Prawdziwe 3D jakich ostatnio mało , niezłe efekty specjalne, baśniowa kolorowa opowiastka, która nie nudzi i się nie dłuży. 7/10
Król Artur 3D - kolejny film do zaspokojenia potrzeb 3D. Pod względem technicznym bez zarzutu, efekty 3D, których mało w filmach, bo są kosztowne , wyglądają tu fantastycznie. Film jest na pewno oryginalny z jednego względu - to bardziej "kino gangsterskie w klimatach fantasy" , aniżeli czyste fantasy. Całość zrobiona na luzie i wchodzi lekko. 7.5/10
Terminator 2 3D - liczyłem na jakieś małe fajerwerki w 3D, nic takiego. Obraz jest bardzie uwypuklony w 3D, jest jest to zwyczajna głębia jaką widziałem dotychczas, zrobione, aby było. Możliwe, że dzięki temu ,że oglądałem to w 3D, nie przeszkadzała mi specjalnie wazelina. Pomiędzy wydaniem z kino świat , a innymi blu to i tak przepaść. Jako film 10/10
Road to Perdition - obejrzany po raz pierwszy na blu. Jako film prawdziwy majstersztyk, aktorstwo na wysokim poziomie, jak i scenariusz. Dla mnie bomba 10/10
The forest + napisy- Liczyłem po cichu na kino w stylu The ring, niestety zmarnowany potencjał. Średni z tego straszak, bardziej przynudza. 5.5/10
Train to Busan + napisy- nie miałem dużych oczekiwań , więc zostałem miło zaskoczony. Film jest dla mnie w dużym stopniu egzotyką, nieznani aktorzy, obraz i dźwięk nie będę oceniał, dopóki nie obejrzę wydania zagranicznego, którym zastąpiłem amatorskie mayfly. 8/10
Gods of Egypt 3D - jako 3D to totalny crap, lepsze efekty 3D mam po wciśnięciu guzika na pilocie. Film jak wiele podobnych robionych przez amerykanów ma zmarnowany potencjał przez kiepski scenariusz i braku wyczucia tematyki z danego państwa. 4.5/10
2012 + napisy- film oglądany tylko dla efektów specjalnych z funkcją brain off , nie widzę sensu w czepianiu się tego czego tam miało nie być czyli fabuły i scenariusza. Więc oceniam resztę, a ta stoi na przyzwoitym poziomie. 6/10
Assassins creed 4k + napisy - nastawiony przez złe opinie , zasiadłem do obejrzenia crapa, który mi tak szybko przeleciał, że nawet nie zauważyłem kiedy. Jest duży potencjał, jeśli zdecydują się kontynuować z chęcią obejrzę. 7/10
Jestem legendą 4k + napisy - powtórka w 4k udana. Chociaż z książką nie ma nic wspólnego poza tytułem i przy samej książce to gniot. To oglądając nastawiłem się na rozrywkowe kino i jako takie im się udało. 7/10
Grindhouse czyli Planet terror i Death proof - o ile pierwszy to typowe kino Rodrguez czyli wchodzi i wychodzi w zapomnienie. Tak drugi film obejrzałem z większą przyjemnością. Barwne dialogi, jak to Tarantino, ciekawszy scenariusz i końcowa akcja "na samochodzie" Pierwszy 6/10, drugi 8/10
Warrior + napisy - wciągający od samego początku , o ile Creed mnie przynudzał, tak tutaj pojedynek między braćmi wessał mnie niczym bagno. Mocne kino 8.5/10
Allegiant + napisy seria musiała na siebie zarobić, bo zaserowali nam lepsze efekty specjalne. Fabuła kuleje dalej, ale jest trochę lepiej niż poprzednio. Seria nie ustawiła sobie żadnej poprzeczki więc to chyba najlepsza z części 6/10
Expendables 2 - lepszy niż jedynka, choć nie jest to to czym wolałbym , żeby było. Mianowicie zrobionym z dobrym humorem filmem, te suchary , którymi nas częstują bohaterowie średnio śmieszą. Rozwalanie w drobny mak wrogów tonami jakby byli z papieru w niczym nie pomaga. 6.5/10
The entity - obejrzany po raz pierwszy i przyznam, że wciągająca historyjka o duchu. Nie oglądałem tego na vhs, ale obraz jest nieźle odświeżony na blu ray, podobnie jak dźwięk. 7/10
Kick ass 1 + napisy - taka odskocznia od innych filmów z super hero. Ale nie kupuję tego w żadnym wypadku, gdyż nie użyłem funkcji brain off. Dwójka psychopatów działa w sojuszu z fajtłapą. Kilkuletnia dziewczynka rozwala wszystkich bandziorów , każdym rodzajem broni, hm śmieszne. 5/10
Shutter Island - wciągający i klimatyczny od samego początku do końca. Sceneria lepsza niż w niejednym horrorze. Wszystko na wysokim poziome 9/10
American made 4k - spodziewałem się czegoś więcej. Pierwsza połowa filmu wciągająca, ale później coraz nudniej. 6/10
Rush - jeden z lepszych w swoim gatunku, miło do tego zobaczyć nie latające samochody, bez tysiąca eksplozji, okraszonym dobrym scenariuszem. Dobre kino 9/10
Drive - spodziewałem się czegoś innego, dostałem spokojny film z miłym socjopatą z wiecznie przyklejonym uśmiechem do twarzy. Czy akurat brał udział w akcji, czy komuś oklepał michę do samej śmierci, zawsze uśmiechnięty. Stonowany film akcji z wplecioną bajką o żabie i skorpionie. 8/10