14-01-2016, 01:11
Heh, no i niestety Arrow przyszedł mi uszkodzony - nieznacznie ale jednak. Ktoś tam kiedyś dokonywał reklamacji? Bo chcą, żebym im wysłał uszkodzony przedmiot, by dostać nowy. No fucking way.
REKLAMACJE!
|
14-01-2016, 01:11
Heh, no i niestety Arrow przyszedł mi uszkodzony - nieznacznie ale jednak. Ktoś tam kiedyś dokonywał reklamacji? Bo chcą, żebym im wysłał uszkodzony przedmiot, by dostać nowy. No fucking way.
14-01-2016, 08:34
(14-01-2016, 01:11)Mefisto napisał(a): Heh, no i niestety Arrow przyszedł mi uszkodzony - nieznacznie ale jednak. Ktoś tam kiedyś dokonywał reklamacji? Bo chcą, żebym im wysłał uszkodzony przedmiot, by dostać nowy. No fucking way. Co w tym dziwnego? Wielokrotnie do Uk czy innych krajów odsyłałem gry i za przesyłkę nawet zwrócili.
17-11-2017, 13:55
Zapłaciłem przez paypal dla Zavvi za Blade runner special edition. Obstawiam, że wcale nie wysłali, bo wszystko przed i po zakupione doszło szybko. Założyć sprawę na paypal czy się bawić w odsyłanie dokumentu by się "bawili" w śledztwo.
17-11-2017, 14:52
Po prostu napisz do nich a doślą Ci następną kopię.
17-11-2017, 15:00
A dostałeś maila z potwierdzeniem wysyłki zamówienia? Zgłoś się do nich przez formularz to wyślą następny egzemplarz.
Zapraszamy do polubienia naszego profilu na Facebooku.
Prezentacje wydań Blu-ray, DVD oraz polskich komiksów DC i Marvela. The Lioness has rejoined her cub and all is right in the jungle.
17-11-2017, 15:22
Pisałem na fb bo tam się od razu otrzymuje odp, to mi dała formularz, a tego nie chce mi się wysyłać
20-10-2018, 10:21
Ogarnia ktoś reklamacje na włoskim amazonie? Wczoraj niby wybrałem problem z listy, opisałem problem (w okienku z limitem na 200 znaków) i... nie wiem czy to przyjęli, czy nie. Nie mam żadnego potwierdzenia na poczcie, o ile takowe przychodzi. Czy może źle robię bo według strony to zamówienie dopiero do mnie dojdzie a ja już je mam?
LG OLED 65" B8
Panasonic DP-UB820 Sony HT-ZF9 Apple TV 4K
20-10-2018, 10:38
Zobacz sobie w Il mio account --> E-mail di avvisi, messaggi e annunci --> Centro comunicazioni --> Messaggi inviati czy twoja wiadomość się tam znajduje.
20-10-2018, 10:42
Jeśli pisałeś do nich po angielsku i wybrałeś z listy "Email us in English" to powinieneś otrzymać maila o temacie "We have received your e-mail" z informacją, że postarają się odpowiedzieć na zgłoszenie do 6 godzin.
20-10-2018, 10:43
Ja zawsze pisałem z zakładki "contact" (https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us). W punkcie 1' wybierasz przedmioty, w punkcie 2' zaznaczasz, że problem i później opisujesz. Odpowiedź dostawałem w ciągu kilku godzin. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości |