20-04-2015, 18:57
Wejdz na live chat i zalatwisz sprawe w 5 minut a nie zglaszasz to tu na forum gdzie nic nie zrobimy przeciez
Wszystko bylo sprzedawane przez amazon?
Wszystko bylo sprzedawane przez amazon?
REKLAMACJE!
|
20-04-2015, 18:57
Wejdz na live chat i zalatwisz sprawe w 5 minut a nie zglaszasz to tu na forum gdzie nic nie zrobimy przeciez Wszystko bylo sprzedawane przez amazon?
Nie widziałem tego live chata i napisałem maila ale nie wiem czy dobrze a co do sprzedawcy to kupiłem od southwest media (wanted) - chyba... wiec moze byc cieżko? Tzn jak zamawiałem to nie ogarniałem że pod amazonem sa inni sprzedawcy troche steeli zamówiłem z francuskiego amazona i wszystko było ok wiec tu nawet nie zwracałem na nic uwagi tylko dodawałem do koszyka co chciałem zobaczymy co odpiszą. http://www.amazon.com/gp/product/B001GKJ2ES/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 http://www.amazon.com/gp/aag/main?ie=UTF8&asin=&isAmazonFulfilled=1&isCBA=&marketplaceID=ATVPDKIKX0DER&orderID=114-7589512-0087429&seller=AIRZ6WQ6RO4BW Ja tu nie widzę żeby sprzedawali ten film bez tego plastiku. I nawet ten sprzedawca ma wysoką ocene. btw sory za te wielkie zdjęcia ale dodawalem je przez tapatalk a tam chyba nie da się pomniejszać nie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
LG OLED65C6
OPPO UDP-203 Marantz SR7013 Klipsch RP 8000 F + Klipsch RP-504C + Klipsch RP-600M + Klipsch RP-500SA + Canton GLE 416 Pro SVS-2000 PRO PS4 PRO + XBOX ONE X (20-04-2015, 19:17)Amazon.com napisał(a): Hello, No to powiem wam że amazon wie jak odpisywać na takie rzeczy Teraz tak czy dobrze zrozumiałem. Moge zachować te filmy a oni mi zwrócą 13$? Ale nie rozumiem o co im chodzi z nowym zamówieniem? Mam znaleść ten sam przedmiot od amazona a oni sprzedadzą mi go za tą samą cene czy jak tzn że nic nie bedę musiał płacić? I to zamiast tych 13$? Mi nie zależy na zwrocie pieniędzy tylko na tym przedmiocie który zamówiłem (wanted). Chciałem sprawdzić po ile ma amazon to wydanie i wychodzi ze za 25$... Ale dodałem do tego koszyka... Patrzę a tu niespodzianka Ogólnie to nie ogarniam co oni chcą bym zrobił Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
20-04-2015, 21:34
Ja odniosę się do screena, bo nie widzę tam żadnej niespodzianki, a cena to $24.78, zgodnie z tym, co jest napisane. Być może chodzi o to, co jest poniżej, ale to -30$ będzie tylko wtedy, jeśli byś nabył tą kartę, którą amazon proponuje i to nie ma raczej nic wspólnego z Twoim mailem ani całą tą sprawą.
(20-04-2015, 21:34)Marioo napisał(a): Ja odniosę się do screena, bo nie widzę tam żadnej niespodzianki, a cena to $24.78, zgodnie z tym, co jest napisane. Być może chodzi o to, co jest poniżej, ale to -30$ będzie tylko wtedy, jeśli byś nabył tą kartę, którą amazon proponuje i to nie ma raczej nic wspólnego z Twoim mailem ani całą tą sprawą. Myslałem że dali mi tą kartę ale wiem napisane jest że mogę ją dostać a nie że mam... Wcześniej takiego nie widziałem albo nie zwracałem na to uwagi bo większość zamawiam przez aplikację... Ale po tym mailu myślalem że może w zamian dali mi tą karte bo wlaśnie w ten sposób bym miał tą edycje filmu od nich za darmo. Nie wiem może ktoś inny ma doświadczenie z amazonem i powie mi co w tej sytuacji zrobić
21-04-2015, 06:56
Dostaniesz zwrot pieniędzy w wysokości $13.80, który pojawi się na karcie, której użyłeś do zamówienia. Ponadto: Cytat:If you still want the item, please place a new order directly from Amazon or fulfilled by Amazon with One-Day Shipping and write back to us with the order number so that we’ll either waive off or refund the total shipping cost and we'll also honor for the same price.Jeżeli nadal chcesz kupić ten przedmiot, złóż nowe zamówienie, upewnij się, że kupujesz bezpośrednio od amazonu albo od sklepu, którego towerem dysponuje amazon (napis Fullfilled by Amazon), wybierając najszybszą opcję wysyłki, napisz do nich numer Twojego zamówienia a oni albo zniosą koszty wysyłki dla tego konkretnego zamówienia, bądź jak już za nie zapłaciłeś to zwrócą koszt wysyłki. Dopasują jednocześnie swoją cenę do ceny, po której kupiłeś wcześniej. I dlatego uważam, że live chat byłby lepszy, ponieważ automatycznie by Ci złożyli zamówienie z darmową wysyłką i o odpowiedniej wartości
21-04-2015, 07:16
Dzieki za odp. Właśnie na taka liczyłem Czyli jak u nich jest ostatnia sztuka za 25$ to obniża mi cenę do tych 10$ bo tyle zapłaciłem wcześniej? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
LG OLED65C6
OPPO UDP-203 Marantz SR7013 Klipsch RP 8000 F + Klipsch RP-504C + Klipsch RP-600M + Klipsch RP-500SA + Canton GLE 416 Pro SVS-2000 PRO PS4 PRO + XBOX ONE X
21-04-2015, 08:22
No przynajmniej ja tak zrozumiałem tego maila. I nie musisz odsyłać wcześniej zamówionych rzeczy.
22-04-2015, 15:17
(21-04-2015, 07:16)Amazon.com napisał(a): Thanks for writing back. I understand your concern that you still want the item. Dodałem zamowienie do koszyka ale teraz nie wiem jaką wysyłkę wybrać. Chodzi im żebym wybrał tą najszybszą? "AmazonGlobal Priority Shipping"? Bo nie wiem co mają na myśli pisząc : "One-Day shipping" czy to chodzi o dostępność? Że w ciągu jednego dnia są w stanie to wysłać? Czy ktoś kiedyś miał podobną sytuację? Bo jeżeli zwrócą mi za każdą wysyłkę to wybiore najszybszą bo mi się nie chce czekać kolejne 3 tygodnie To jest link zamawianego produktu który wcześniej dostałem od zewnętrznego sprzedawcy bez plastikowej obudowy i z tego co oni napisali i pomocy Haqu wyszło że obniżą mi cene do tej którą zapłaciłem za pierwszym razem czyli ok 10$? Ale czy ktoś może mi powiedzieć czy produkt z linku spełnia te warunki o których piszą? "Please place a new order for the items via One-Day shipping with Amazon retailer or order fulfilled by Amazon" Produkt jest od Amazonu czyli ten warunek spełnia ale nie jest napisane nic o "One-Day shipping" http://www.amazon.com/Wanted-Limited-Edition-Collectors-Gift/dp/B001GKJ2ES/ref=lh_ni_t_dup?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER
22-04-2015, 15:56
Cytat:Ships from and sold by Amazon.com. Gift-wrap available.Spełnia Jest sprzedawany i wysyłany bezpośrednio przez amazon. Jeżeli chodzi o One-Day shipping to chodzi o opcję wysyłki, ale dotyczy ona Stanów Zjednoczonych, ponieważ pan z pomocy technicznej pewnie nie sprawdził, że jesteś z polski. Tutaj zaczynają się schody, bo raz przy reklamacji na amazonie dostałem towar wysłany AmazonGlobal Priority Shipping. Natomiast innym razem przy kontakcie z supportem niezbyt ogarniająca temat kobitka powiedziała do mnie, że przy międzynarodowych wysyłkach nie zwracają kosztów wysyłki. Zależy na kogo trafiłeś. Najlepiej by było, gdybyś dopytał jaką za jaką opcję wysyłki są w stanie zwrócić Ci pieniądze, podkreśl jakie masz opcje do wyboru i gdzie mieszkasz. Teoretycznie mógłbyś wybrać global priority shipping, jednak pozostaje jakieśtam ryzyko, że nie będą chcieli zwrócić za to |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości |