29-12-2014, 17:59
Jeśli chodzi o promocję z MediaMarkt to u mnie wyglądało tak. Zamawiałem filmy z promocji z odbiorem na miejscu w Bydgoszczy. Za pierwszym razem nie udało mi się kupić filmów bo w czasie robienia zamówienia nakład się wyczerpał.
Jednak po czasie patrzyłem czy się znowu nie pojawią bo ogólnie dziwnie to wszystko wyglądało no i znowu się pojawiły "Szybcy..." to szybko (z 15-20min) wrzucam znowu + Kinga. No i klikam dalej i jest ok potem znowu dalej i zatwierdzone zamówienie. Po kilkudziesięciu minutach dostaje telefon, że niestety nie ma wszystkich filmów z zamówienia i że zostały: Szybcy 1, Szybko i wściekle i King a tak to już nic nie ma. Tylko jest taki problem, że nie mogą mi zamówienia zmodyfikować, może tylko anulować i mogę jeszcze raz te filmy które są, zamówić przez stronę. Jednak tutaj obsługa jak najbardziej w porządku bo mogli mi te filmy przetrzymać żebym podszedł po nie. Nie pasowało mi w ten dzień dlatego nie skorzystałem. Inna opcja to tylko znowu zrobić zamówienie, jednak miałem zapewnienie, że mam je odłożone na tą chwilę i czeka aż zrobię ponowne zamówienie. Niestety w systemie te filmy widniały jako już nie dostępne w Bydgoszczy, jednak po kilkudziesięciu minutach znowu były dostępne i udało mi się zrobić zamówienie i zostało potwierdzone, że filmy czekają. Dzisiaj byłem odebrać i rzeczywiście filmy czekały (bluray).
Jeśli chodzi o ciekawostki to oni podobno nie mają możliwości muzyki ani filmów sami modyfikować w systemie na stronie www. Więc chociaż nie mają już na stanie danych filmów to nie są w stanie tego skorygować dlatego tak pokazuje na stronie. Mówiąc oni mam na myśli obsługę sklepu stacjonarnego.
Jeśli chodzi o promocję to niektóre filmy ze strony które widnieją po 10 zł są również dostępne na miejscu w sklepie (dzisiaj widziałem). Nie ma oczywiście "Szybkich" ale jest jeszcze kilka innych. Dodatkowo widziałem "Urodzony 4 lipca" za 10 zł.
Jednak po czasie patrzyłem czy się znowu nie pojawią bo ogólnie dziwnie to wszystko wyglądało no i znowu się pojawiły "Szybcy..." to szybko (z 15-20min) wrzucam znowu + Kinga. No i klikam dalej i jest ok potem znowu dalej i zatwierdzone zamówienie. Po kilkudziesięciu minutach dostaje telefon, że niestety nie ma wszystkich filmów z zamówienia i że zostały: Szybcy 1, Szybko i wściekle i King a tak to już nic nie ma. Tylko jest taki problem, że nie mogą mi zamówienia zmodyfikować, może tylko anulować i mogę jeszcze raz te filmy które są, zamówić przez stronę. Jednak tutaj obsługa jak najbardziej w porządku bo mogli mi te filmy przetrzymać żebym podszedł po nie. Nie pasowało mi w ten dzień dlatego nie skorzystałem. Inna opcja to tylko znowu zrobić zamówienie, jednak miałem zapewnienie, że mam je odłożone na tą chwilę i czeka aż zrobię ponowne zamówienie. Niestety w systemie te filmy widniały jako już nie dostępne w Bydgoszczy, jednak po kilkudziesięciu minutach znowu były dostępne i udało mi się zrobić zamówienie i zostało potwierdzone, że filmy czekają. Dzisiaj byłem odebrać i rzeczywiście filmy czekały (bluray).
Jeśli chodzi o ciekawostki to oni podobno nie mają możliwości muzyki ani filmów sami modyfikować w systemie na stronie www. Więc chociaż nie mają już na stanie danych filmów to nie są w stanie tego skorygować dlatego tak pokazuje na stronie. Mówiąc oni mam na myśli obsługę sklepu stacjonarnego.
Jeśli chodzi o promocję to niektóre filmy ze strony które widnieją po 10 zł są również dostępne na miejscu w sklepie (dzisiaj widziałem). Nie ma oczywiście "Szybkich" ale jest jeszcze kilka innych. Dodatkowo widziałem "Urodzony 4 lipca" za 10 zł.