22-07-2019, 10:09 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-07-2019, 10:10 przez piti198.)
(22-07-2019, 09:46)Bender napisał(a): Na stronie DHLu masz infolinię, podajesz numer paczki automat odpowiada a potem możesz wybrać opcję połączenia z konsultantem.
Przecież pisałem, że dzwoniłem na tą infolinię.
Podawałem nr ustnie, a potem tonowo i dostawałem wiadomość, że nie mają informacji o takiej paczce, po czym dostałem informacje, żebym sprawdził nr i skontaktował się z nimi ponownie, a potem następowało rozłączenie połączenia.
(22-07-2019, 12:49)Bender napisał(a): Nie ma ich jeszcze w polskim systemie. Po prostu poczekaj.
Ta druga mi przyszła dziś, a odnośnie tej pierwszej to dopiero dostali dane elektroniczne, to pewnie będzie jutro.
A swoją drogą to dziwne, zamawiałem z angielskiego amazonu, a jedna paczka szła z Hiszpanii, a druga idzie z Włoch.
Chyba, że to normalka i ja nie jestem zorientowany.
Czesc.
Mam problem z przesyłka z amazon.com - minął termin a przesyłka nie dotarła. Próbuje to jakoś zgłosić ale nie jestem w stanie się dostać do obsługi klienta. Wyskakują mi jedynie opcje do zwrotu towaru - a ja go nie otrzymałem. Wiecie jak to zgłosić?
Chciałem zamówić sobie z amazonu.uk kilka filmów i przy tych od 18 lat pisze, że nie mogą wysłać na mój adres. Sprzedawane przez amazon.uk. Da się to jakoś obejść?
Important Message
There was a problem with some of the items in your order (see below for more information):
Avatar (DVD + Blu-ray) [2017]
Crow [Collector's Edition] [Blu-ray] [2017]
Inglourious Basterds [Blu-ray] [2009] [Region Free]
Sin City 1-2 [Blu-ray]
LG OLED 55 C6, Sony X700, Denon X1300W, Jamo S809, S81, S801, S8 ATM, S803, Xbox Series X, Playstation 5