Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Ja płacę tylko paypalem jak się da. Nie mam zaufania do podawania karty. Już morele pokazało jak dba o dane.
Extra dla jednej osoby nie będą zamawiać innego przewoźnika, z którym umowy nie mają. Spodziewasz się, że zrobią dla jednej osoby oddzielny rachunek? Wszystko wysyłają pocztą bez śledzenia. Jak masz kogoś gdzieś za granicą to możesz tam wysyłać. Do Polski odradzam stanowczo, tu nie chodzi o nich, tylko o przewoźnika w Polsce. Który odp...a szopkę. Oni wysyłają szybko, w końcu za granicą do Niemiec, czy NL moje listy od nich docierają po ponad tygodniu. W Polsce natomiast wszystko ginie w sortowniach. Dziwne prawda?
Sprawdźcie jak to idzie i kto się tym zajmuje i zgłoście wspólnie dużą reklamację, jak nie pomoże to kierujcie sprawę dalej. Najwidoczniej ktoś tam kradnie i to na całego. Z Zavvi idzie przez pocztę i jedna przesyłka na 100 mi zaginęła.
(02-01-2019, 09:40)misfit napisał(a): [ -> ]Też tak macie z zoom, że zapisany adres do wysyłki zmienił się z Polski na UK i w żaden sposób nie da się tego zmienić ? Smile

Mam to samo, ale błąd niby dotyczy kodu pocztowego.
Mnie jako klienta nie interesuje z kim mają umowę. Żyjemy w 21 wieku i tak podstawowa forma wysyłki jak kurier powinna być na starcie jako opcja do wyboru. A ja jakbym miał biznes i dowiedział się, że np. 60 % paczek ginie to z miejsca bym wypowiedział umowę takiemu przewoźnikowi.
Ja również płaciłem przez PayPal. Po 3 miesiącach nawet nie pisałem do ludzi z zoom-u, tylko od razu w PayPal wypełniłem fomularz, w którym opisałem całą sytuację. Chyba po 3 czy 4 dniach, pieniądze miałem z powrotem na koncie PayPal.

P.S. Dla mnie całe to zamieszanie z zoom- em jest dziwne, bo zamawiam z zavvi, którzy też wysyłają pocztą, ale od nich wszystko dochodzi. Prędzej czy później, ale nie zdarzyło mi się jeszcze, żeby zamówienie nie dotarło do mnie. Może jakiś fart?
U mnie jak z zoomu nie doszło zamówienie to napisałem do nich po 3-ech tygodniach i odpisali czy wolę, żeby wysłali zamówienie ponownie, czy może żeby zwrócili pieniądze. Pieniądze były po kilku dniach ponownie na paypalu.

W przypadku normalnych sklepów to chyba tak nie działa, ale np. jak się coś kupuje na xboxie i playstation w ich sklepach, to jeśli zrobi się chargeback, to z automatu banują konta i traci się wszystkie zakupione gry. Więc ja bym sugerował najpierw załatwiać takie spory mailowo, no chyba że ktoś nie boi się palić wszystkich mostów za sobą.

W tym tygodniu będę pisał do zavvi, że czekam już miesiąc na przesyłkę, którą zamówiłem w czarny piątek, a wysłali 6-tego grudnia i do tej pory nie doszło.
Jakie mosty? Po prostu u nich już więcej nie zamówię, czy zbanują mi konto, czy nie, bez różnicy dla mnie. Zresztą po 3 miesiącach, to chyba nawet dla średnio rozgarniętego człowieka byłoby logiczne, że przesyłka nie doszła i nie dojdzie. Gdybym miał czekać, to zacząłby się właśnie 6 miesiąc.
(02-01-2019, 11:54)djgromo napisał(a): [ -> ]A ja jakbym miał biznes i dowiedział się, że np. 60 % paczek ginie to z miejsca bym wypowiedział umowę takiemu przewoźnikowi.
Jakbyś był korporacją z setkami pracowników, to może by doszło po 2 latach, że coś ta Polska straty przynosi, a gdzie leży przyczyna to i tak by  nie odgadli. Po prostu przestaną tam wysyłać. To tak nie działa, po prostu w końcu przestańcie się łakomić na niższe ceny o parę funtów i kupować tam. W końcu ileż można czytać "Zoom od 2 mcy nie dostarczył mi przesyłki". Przewoźnik kradnie w Polsce i za mało było chyba skarg. Jakoś Zoom w inne kraje dostarcza po krótkim czasie i z niczym nie mam problemów. Więcej, nawet kurierem mi przywożą droższe zamówienia tak od 40 funtów. Mission im 4k kolekcja i Jurrasic 4k kolekcja dostałem w dwóch paczkach kartonowych, dostarczonych kurierem.
Jak już jesteśmy przy zoom to ja nadal nie dostałem przesyłki wysłanej 27 listopada. Dzisiaj stwierdziłem, że to już pora poinformować ich o tym. W odpowiedzi dostałem maila wyglądającego jak odpowiedź z automatu i to przygotowaną na gorączkę przedświąteczną. I co teraz? Mam czekać na kontakt od nich? Nawet nie napisali w jakim czasie on może nastąpić.

customerservice@zoom.co.uk napisał(a):Thank you for your email. We are currently experiencing an extremely high volume of enquiries and will endeavour to get back to you as soon as possible. We thank you for your patience at this extremely busy time.

Our customer service opening hours are 08:30-17:30, Monday to Friday.

OUR LAST ORDER DATE FOR DELIVERY BEFORE CHRISTMAS IS TUESDAY 18TH DECEMBER AT MIDDAY
You can assume all orders placed before this date for items that are in stock will be delivered before Christmas.

Frequently Asked Questions:
All items ordered before midday will be despatched same day, Monday to Friday.
Q: How will I know when my order has been sent?
You'll be sent a confirmation email the moment your order is dispatched, letting your know that it's on its way to you.
Q: Once my order has been dispatched when will I receive it?
From the time that you receive your despatch confirmation email, we would expect you to receive your order within 3-5 working days for deliveries within the UK. Please note you should allow 10 working days for delivery inside the UK before contacting us about your missing order. Royal Mail will not open an investigation into any of their deliveries before this time.
Q: Can I cancel my order?
Unless the item is a pre-order, we are usually unable to cancel orders due to their speedy processing time! Sorry – we’re happy to arrange a FREE UK return for you though.

Q: How do I return an item?
To arrange a return, please just contact us and we will be more than happy to arrange this for you. All you need to tell us is which item you wish to return and the reason why. We'll then issue you with the Returns address - specific to that item - along with your unique Returns Authorisation (RA) number.
Kolejny raz mówię, mnie jako klienta nie interesuje kto to kradnie. Zoom bierze moje pieniądze, piszą na stronie, że czas wysyłki wynosi tyle i tyle i ja jako klient oczekuję realizacji usługi. Dla mnie nie jest to usprawiedliwieniem, że "no długo idzie i pewnie nie dojdzie". Ostatnim razem moje zamówienie za ponad 700 zł wysłali najtańszą opcją, bez trackingu mimo, że napisałem, że chętnie dopłacę z własnej kieszeni do kuriera. Odpisali, że nie. To oni prowadzą ten biznes i ja ich rozliczam co zostało zrobione, a co nie. Sam piszesz, że do innych krajów dochodzi więc chyba nie mam niebotycznych wymagań co do jakości ich usług.