Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Masz w 100% rację, ale czy nie łatwiej i prościej byłoby ich olać? Mniej stresów, mniej nerwów, tym bardziej, że jak piszesz, jesteś skłonny zapłacić kilka euro czy funtów więcej. Przez ten wątek przewinęło się już tyle historii na temat zoom, że szkoda gadać
(02-01-2019, 13:56)Pablo0909 napisał(a): [ -> ]Przez ten wątek przewinęło się już tyle historii na temat zoom, że szkoda gadać
Kolega ma rację, ale nic to nie zmieni. Każdy , że tak to ujmę świeżak z forum kupuje tam i wątek zostaje kolejny raz ożywiony. Wynik ten sam, strata czasu, kasę zwrócą, a i tak nic nie dostaniesz poza mrożeniem gotówki i stratą czasu. Na jeden film wysłany dwa razy straciłem 4 mce i co warto tracić czas? Nic więcej nie wysłałem do Polski. Wasze przesyłki giną, będą ginąć i nic tego nie zmieni. Jeśli poza wylewaniem żalu tutaj nic więcej z tym wspólnie nie zrobicie. Polecam założyć oddzielny wątek ze sklepem Zoom , bo jakby ktoś chciał szukać coś o innych sklepach to musi przebrnąć zapewne 100 stron gówno burzy na temat Zoom
(02-01-2019, 13:56)Pablo0909 napisał(a): [ -> ]Masz w 100% rację, ale czy nie łatwiej i prościej byłoby ich olać? Mniej stresów, mniej nerwów, tym bardziej, że jak piszesz, jesteś skłonny zapłacić kilka euro czy funtów więcej. Przez ten wątek przewinęło się już tyle historii na temat zoom, że szkoda gadać

Nauczony doświadczeniem przestałem tam zamawiać.
Jak ktoś ma znajomych czy rodzinę w Anglii, a pewnie wielu ma, ja polecam tę metodę. Wybrałem najtańsze opcje dostawy na Zavvi i Arrow i po dwóch dniach filmy były u Kuzynki. Dwa tygodnie później przyjechały do mnie. Teraz chyba nawet z niemieckiego Amazona będę brał dostawę do UK, żeby blokowane pozycje zamawiać.
(02-01-2019, 13:40)Kirek napisał(a): [ -> ]Jak już jesteśmy przy zoom to ja nadal nie dostałem przesyłki wysłanej 27 listopada. Dzisiaj stwierdziłem, że to już pora poinformować ich o tym. W odpowiedzi dostałem maila wyglądającego jak odpowiedź z automatu i to przygotowaną na gorączkę przedświąteczną. I co teraz? Mam czekać na kontakt od nich? Nawet nie napisali w jakim czasie on może nastąpić.


customerservice@zoom.co.uk napisał(a):Thank you for your email. We are currently experiencing an extremely high volume of enquiries and will endeavour to get back to you as soon as possible. We thank you for your patience at this extremely busy time.

Our customer service opening hours are 08:30-17:30, Monday to Friday.

OUR LAST ORDER DATE FOR DELIVERY BEFORE CHRISTMAS IS TUESDAY 18TH DECEMBER AT MIDDAY
You can assume all orders placed before this date for items that are in stock will be delivered before Christmas.

Frequently Asked Questions:
All items ordered before midday will be despatched same day, Monday to Friday.
Q: How will I know when my order has been sent?
You'll be sent a confirmation email the moment your order is dispatched, letting your know that it's on its way to you.
Q: Once my order has been dispatched when will I receive it?
From the time that you receive your despatch confirmation email, we would expect you to receive your order within 3-5 working days for deliveries within the UK. Please note you should allow 10 working days for delivery inside the UK before contacting us about your missing order. Royal Mail will not open an investigation into any of their deliveries before this time.
Q: Can I cancel my order?
Unless the item is a pre-order, we are usually unable to cancel orders due to their speedy processing time! Sorry – we’re happy to arrange a FREE UK return for you though.

Q: How do I return an item?
To arrange a return, please just contact us and we will be more than happy to arrange this for you. All you need to tell us is which item you wish to return and the reason why. We'll then issue you with the Returns address - specific to that item - along with your unique Returns Authorisation (RA) number.
Tego samego maila dziś dostałem ;P jak kazali mi napisać jak do 28 grudnia nie dojdzie Big Grin
(02-01-2019, 22:28)Ethan napisał(a): [ -> ]Teraz chyba nawet z niemieckiego Amazona będę brał dostawę do UK, żeby blokowane pozycje zamawiać.
Co jest blokowane, o co kaman?
Good Morning,

Thank you for your message and I am sorry to hear that you have not received your order yet.

Your order was dispatched from our UK warehouse on 10/12/2018 via Whistl, our courier service.

Our expected delivery is 3-6 working days so we would have expected it to have arrived by now.



Due to the length of time that has passed, we can offer one of two solutions.
If you would still like to receive this order, we can dispatch a free of charge replacement order.
If you prefer us to send you a replacement order, can I please ask if you could confirm the delivery address for the replacement order for us to process this for you.

However, due to the length of time that has passed, we would understand if you would prefer to be issued with a refund?

Please let us know how you would like us to proceed and I apologise for any disappointment this may have caused.

Kind Regards,
Clare

Zoom Online Customer Services

To find out how we protect your data, visit our Privacy Policy https://www.zoom.co.uk/help/privacy_and_cookies


No i doczekałem się refunda ... Swoją drogą ciekawe gdzie wcina te płyty po drodze ;/ To nasz wspaniała poczta roznosi czy kto od nich dostarcza a terenie PL ?
Mi, od jakiegoś czasu, ciśnie się na usta pytanie- czy oni w ogóle wysyłają do Polski?? Coś za dużo jest tych "zagubionych" przesyłek Dodgy Zbyt szybko i chętnie zwracają kasę. Wygląda to tak, jakby wiedzieli, że to nastąpi.
Cóż, jedna mi przyszła.
Trzeba zrobić taki myk, żeby dowiedzieć się kto obsługuje ich przesyłki po stronie UK. Potem ktoś z nas mieszkający w UK nadaje paczkę do Polski, a w środku jakiś tracker online, który pokaże gdzie jest przesyłka. Ja chętnie bym się na takie coś złożył na forum bo mnie trafia, że z tym nikt nic nie robi.