Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Amazon UK - zawsze biorę najtańszą opcję wysyłki, zawsze dostarczał DHL, max tydzień.
Jak wyżej - DHL. Ostatnie zamówienie wysłali mi w niedzielę, doszło w czwartek.
(20-05-2019, 18:24)Szczepan600 napisał(a): [ -> ]A mi na JB HiFi anulowali nagle zamówienie. Pomimo iż opłata pobrana i niby wszystko było ok. Oczywiście już po promce. Czy ktoś miał podobnie?

A z tego Twojego anulowanego zamówienia filmy mają wciąż na stanie ? Coś Ci w ogóle napisali z jakiego powodu ?
U mnie "in progress" i na tyle na ile ich znam to trochę dni może minąć zanim wyślą zamówienie - ostatnio, czyli jakiś rok temu wysłali po ~10 dniach od zamówienia.
Zero wyjaśnień, poza generycznym mailem gdzie wymieniają chyba z 6 możliwych powodów (i w zasadzie żaden by mnie nie dotyczył). Wszystkie filmy nadal są dostępne. No nic taki pech. Poczekam na odp. od nich.
U mnie było to samo.
Anulowali zamówienie.
Wysłałem maila z zapytaniem o konkretny powód anulacji w moim przypadku.
Odpowiedź:
Your order has been automatically rejected by our system due to the email domain used.
Some email domains cannot be used to purchase through JB HI-FI Online.
I can confirm your card/PayPal account has not been charged. Only a pre-authorization has occurred.

Huh  Huh  Huh
Użyłem maila z gazeta.pl Zamówiłem ponownie, używając gmail.com - przeszło. Zamówienie ma status in progress. Kasa z pierwszego zamówienia "zamrożona" na revolucie, po 7 dniach się odmrozi  Big Grin

(21-05-2019, 00:55)Szczepan600 napisał(a): [ -> ]Zero wyjaśnień, poza generycznym mailem gdzie wymieniają chyba z 6 możliwych powodów (i w zasadzie żaden by mnie nie dotyczył). Wszystkie filmy nadal są dostępne. No nic taki pech. Poczekam na odp. od nich.
U mnie „in progress”, w mailach ze sklepu wszystko ok, czekam na kolejną zmianę statusu ;-)
(21-05-2019, 07:40)zielonooki napisał(a): [ -> ][i]Your order has been automatically rejected by our system due to the email domain used.
Some email domains cannot be used to purchase through JB HI-FI Online.

[...]

Użyłem maila z gazeta.pl.  Zamówiłem ponownie, używając gmail.com - przeszło.

Big Grin Big Grin Big Grin
Dobre.

Szczepan, a Ty jakiego maila wpisałeś ? Smile
Gmail. Odpowiedzieli, że system odrzucił moje zamówię z jakiś powodów bankowych. Użyłem karty Revolut, która jako jedyna zadziałała na JB. Kasa ma wrócić i nie ma możliwości „wskrzeszenia” zamówienia :-D Trudno, nie przyoszczędziłem :-)
Jakaś dziwna ta promocja 5 w cenie 3 na niemieckim amazonie...
Nie wiem jakie tam dokładnie są zasady - zwykle jest tak, że dwa produkty o niższej wartości są gratis, ale u mnie jednak udzielony rabat jest zawyżony wg. takiego rozumowania. Co śmieszniejsze, zastępuję tańszy produkt droższym o kilka EUR, a na końcu płacę mniej. Nie mam pojęcia co tam się u nich wyprawia Smile
Zrób screena. Ja takiego luksusu nie miałem. Jak i co robisz? Chenie kupię Suspirę za darmo Big Grin , kolekcjonerkę.