Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jeśli mnie pamięć nie myli to u mnie zawsze to była koperta bąbelkowa, nie licząc większych gabarytowo Bundych - dotarły w stanie idealnym, podobnie jak kolekcjonerka Walkabout (koperta). W jednym przypadku dostałem uszkodzonego grubego przeźroczystego amaraya, ale wyglądało to na robotę listonosza (wpychanie na siłę do skrzynki na listy). Zaoferowali zwrot 20% kosztów filmu, na co się zgodziłem.

I tak - rozbijają zamówienia, ale nie tak jak zavvi gdzie każdy film to osobna przesyłka. Najwięcej chyba miałem 3 filmy w jednej przesyłce.

PS. Na ich głównej stronie po kilkunastu sekundach bezczynności powinno się pojawić okienko -10% za zapisanie się do newslettera.
Jeśli nic u Ciebie nie ma to spróbuj w trybie incognito - u mnie dopiero wtedy pojawia się okienko.
Misfit, dzięki za wyjaśnienia. Z kodem nie ma u mnie problemu. Zamierzam z niego skorzystać.
Arrow wysłało mi wcześniej zagubione zamówienie w WER Lublin:

[Obrazek: dCPn5Sp.png]

Od nadania przesyłki do jej pojawienia się w Polsce minęło ~29 godzin. Chyba mój osobisty rekord jeśli chodzi o Royal Mail.
Ciekawe ile tym razem przeleży na cle Big Grin
Przesyłka z UK, DPD. Nie wiem nawet jak skomentować ten burdel, żeby było jeszcze zabawniej dodam tylko, że próba przekierowania do punktu pick-up na stronie nie powiodła się a mimo to paczka tam trafiła o czym dowiedziałem się dzięki opcji śledzenia, ponieważ nie przyszedł ani mail, ani sms z tą informacją.

(Wcześniej miałem dwie przesyłki od DPD które też przekierowywałem do punktu a mimo to przyjeżdżał do mnie kurier LOL)

[Obrazek: 16dvF4Q.jpg]
Mam podobnie z UPS, które sobie Amazon nagle wybrał zamiast dotychczasowego DHL. Z tym drugim nigdy żadnych problemów. UPS na 2 paczki dwukrotnie ich nie doręczył, bo "nikogo nie zastał" (aha). Po dodzwonieniu się na infolinię i spytaniu czemu kurier nie ma bezpośredniego kontaktu do klienta, pani z wyjebaniem odparła, że nie jest to wymagane. Kurtyna.
Szczęśliwie support reklamacyjny mają bardziej ogarnięty. Niemniej kolejne zmiany na minus.
Aha, gdybyście potrzebowali dzwonić do DPD, to korzystajcie z numeru:

22 577 55 00

Numery które podaje google i ich strona prowadzą do debilizmu pt. "rozmowa" z botem, który powiedział mi, że przesyłka nie została jeszcze nadana chociaż od tygodnia leżała na cle w Holandii. Bardzo to pomocne.
Moje dalsze boje z powtórną wysyłką zamówienia ze sklepiku Arrow jeszcze z końca czerwca.

[Obrazek: zX7GzSt.png]

Ktoś wie jaki jest rekord Guinnessa w ilości kontrol celnych dla jednej przesyłki ? Wink
Wróciłem z urlopu, miałem awizo na PP, więc liczyłem na to że w końcu ostatnie 4 filmy z Zavvi do mnie dotarły.
Niestety na miejscu czekały na mnie 4 formularze, które mam wypełnić i wysłać celnikom do Poznania i jak tu się nie cieszyć, a wszystko dlatego że wartość tych przesyłek to ZERO, a nie ma czegoś takiego jak ZERO jest Lądek Zdrój Big Grin
Bareja się cieszy, ja trochę mniej Big Grin
Podałbym £0.01 i tyle, ewentualnie próbował reklamować, że produkt z promo typu Buy 1 get 1 FREE, może wtedy te ich rozumki zatrybią, że już co miałeś oVATować to już zapłaciłeś
Odebrałem dzisiaj jedną przesyłkę z JBHIFI, pojedynczy film z większego zamówienia. Była rewizja celna w WER ZABRZE, w środku kwit od JB informujący o należności 0. Oczywiście podana jest też wartość filmu i na tej podstawie ustalono podatek do zapłaty. Jakby tego było miało, haracz obliczono posiłkując się jakżeby inaczej dolarem amerykańskim.
Zastanawiam się jeśli dojdzie większe zamówienie czy też obliczą sumując wartości filmów z kwitu, czy łaskawie wezmą jako bazę należność BOGO bo tym razem będzie już większa od zera.
Pani z AP powiedziała, że przesyłki w WER ZABRZE trzymają jeszcze te z czerwca. Generalnie zaczyna mnie to wszystko już solidnie w**rwiać i mam ochotę przestać odbierać te paczki z JB, jeślibym tylko bezproblemowo wróciły i odzyskałbym pieniądze.