Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Ja odbierając w empiku wersję w steelboku Top Gun dostałem od Pani przy kasie wersję blue, już zapłaciłem i dopiero się zorientowałem, że mam w ręku nie tą wersję. Poprosiłem i steelbook został mi wymieniony na wersję gold.
Obsługa chyba nie do końca czai jakie są wydania i co klient powinien dostać.
Ciekawostka taka, bo odwrotna sytuacja niż zazwyczaj. DPD dostarczyło mi przesyłkę w poniedziałek (31.10), widać to u nich w systemie, a amazon.co.uk ma paczkę wciąż status "Out for delivery - Arriving today by 8 PM". Normalnie nie byłby to powód do niepokoju, ale filmy przyjechały trącone i w związku z tym chciałbym zwrócić lub choćby je wymienić. Tymczasem support Amazonu mnie nie puszcza, bo... nie widzą, że paczka została doręczona. Boję się trochę, że zanim systemy się dogadają, to mi umknie okienko do wymiany/zwrotu. Mieliście taką przygodę?
Ja mialem kilka razy tak, ze paczka byla juz w lockerze i mialem kod odbioru i maila ze dostarczone, ale na stronie amazonu tracking pokazywal ze jeszcze jest w drodze. Potem status na stronie amazonu zmianial sie, juz nie pamietam jak, no i w koncu, po moze 24h status zmienil sie w koncu na ''dostarczone''. Takze poczekaj dzien/dwa i byc moze bedziesz mial tak samo.
(02-11-2022, 10:31)paniron napisał(a): [ -> ]poczekaj dzien/dwa i byc moze bedziesz mial tak samo
Minęły już 2 doby Tongue
Zdarza mi się co jakiś czas jednodniowy rozjazd pomiędzy tym, co pokazuje Amazon a faktyczną dostawą.
Po prostu nie przekazali jeszcze Amazonowi aktualnego statusu. Aż tak długo rozjazd nie powinien się utrzymywać, żeby uciekło Ci okienko do zwrotu - poza tym, ono jest liczone chyba od momentu, kiedy Amazon dostaje informację o dostarczeniu.

(02-11-2022, 10:34)fire_caves napisał(a): [ -> ]Minęły już 2 doby
Ale wczoraj był dzień wolny, więc go nie licz.
Jak nieodebrałeś to zwrócą ci kasę i tyle. Bo już nie mają tego na stanie. Miałem tę samą sytuację, z tym że ja odebrałem. W domu napisałem maila z reklamacją i o to co mi odpisali.
[Obrazek: 7c99614f3549d6dacda1eea648a79980.jpg]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Amatorka pełną gębą, nie dość że rynek fizycznych nośników u nas praktycznie nie istnieje to jeszcze mają problem z jednym wydaniem << żal.pl
(31-10-2022, 15:44)arturd3 napisał(a): [ -> ]Witam, spotkała mnie taka sytuacja że zamówiłem na Blu-rayu komplet dwóch części top Gun ze strony Starstore i dziś odbieram paczkę a tam tylko ta najnowsza z rachunkiem na całkiem inną kwotę niż zapłaciłem. Także nici z dzisiejszego seansu
Wracając do tej sytuacji. Wszystko już załatwione, szybka i profesjonalna pomoc. Przesyłka jutro będzie u mnie. Oczywiście pomyłki się zdarzają ale najważniejsze że potrafią je szybko i bez problemu naprawić.
(02-11-2022, 15:32)GOLUMN napisał(a): [ -> ]Dzisiaj byłem odebrać moje zamówienie czyli Top Gun Maverick wydanie w steelu wersja Gold.Zamówienie złożyłem jak tylko pojawiło się w ofercie.I co ?Za przeproszeniem gówno!!!Dają mi wersję Blue!!! Złożyłem reklamację i nie odebrałem zamówieniaZobaczymy.
Mi też dali najpierw do ręki wersję blue, ale upomniałem się, że to nie ta wersja i od razu wymienili mi na gold - mieli w magazynie w sklepie na miejscu.
Smyk anulował moje zamówienie na Gold za 160. W empiku zamówiłem Blue za 177 ponieważ wszędzie ceny Gold były grubo powyżej 220. Poszedłem do salonu odebrać zamówienie i dostałem Gold.
Nie będę składał reklamacji.