(09-06-2017, 12:54)Grievous napisał(a): [ -> ] (31-05-2017, 14:46)Mefisto napisał(a): [ -> ]Czy ktoś słyszał wcześniej o firmie Fire-Business z Piotrkowa Trybunalskiego? Pytam, bo dostałem dziś paczkę z ich ostemplowaniem - paczkę zagraniczną, opóźnioną o jakieś dwa tygodnie, także zonk i WTF?
Zamówienie złożone w kwietniu przez amazon marketplace na OnlineMusicFilmsGames, przybliżony czas dostarczenia to był jakiś pierwszy tydzień maja. Nic nie przychodzi- pomyślałem, poczekam jeszcze, bo zdarzało się że przez marketplace potrafiło nieco dłużej iść. No ale czerwiec nastał, paczki nie ma, pomyślałem że ktoś podpieprzył mi to ze skrzynki. A więc napisałem do OMFG, bezproblemowo mi zaproponowali wysłanie zastępstwa lub zwrot kasy. Wybrałem zastępstwo - wysłali jakoś na początku tego tygodnia.
A tu przed chwilą mi przyszła zaginiona paczka z ostemplowaniem Fire Business. Raz że... półtora miecha z UK!?!?!?! Dwa że mogłem wybrać zwrot kasy, a nie zastępstwo
Zamówienie złożone 1 sierpnia przez Amazon Marketplace - sprzedawca Revival Books Ltd. Przesyłka przyszła dziś więc nie tak źle jak na Fire-Business, którego to stempel znajduje się na paczce
Gorzej, że udało im się praktycznie doszczętnie zmasakrować slipa, plastikowego amaraya i okładkę...
Czy jest jakaś osoba na Forum, która mieszka/aktualnie przebywa w UK? Chodzi mi o zakup na hmv.com, który nie wysyła do Polski.
Jeśli tak, to prosiłbym by się odezwała na PW.
Zapytaj wolfa
on ma ludzi na całym Świecie
Mówi się, że amazon ma niezrównaną obsługę klienta, ale niestety dzisiaj się przekonałem, że nie zawsze tak jest. Konkretnie chodzi o francuski amazon.
Najpierw pre-ordera, który miał premierę 13 sierpnia wysłali mi 16-tego. Ok, mówię, zdarza się...
Przesyłka miałem dostać 21-tego, czyli jutro. Dzisiaj z kolei dostaję od nich maila, że zamówienie zostaje anulowane i w ciągu 5-7 dni dostanę zwrot kasy. Więc od razu uderzam do nich WTF i dostaję odpowiedź, że przesyłka została uszkodzona przez kuriera i jeśli wciąż chcę te filmy to żebym sobie je jeszcze raz zamówił. Świetnie, ale aktualnie nie mam żadnej kasy na tej walutowej karcie debetowej więc albo muszę zrobić przelew z innego konta, albo poczekać na ten zwrot kasy od nich.
Na moje pytanie dlaczego przy zaistniałej sytuacji z uszkodzeniem przesyłki nie dali mi opcji wyboru czy mają wysyłać filmy jeszcze raz, najszybszą metodą jaka jest możliwa, czy może chcę zwrot kasy, nie są w stanie udzielić mi wyczerpującej informacji. Ręce opadają.
Pytanie ile idzie przesyłka z zoom.co.uk?
(20-09-2017, 22:04)misfit napisał(a): [ -> ]Mówi się, że amazon ma niezrównaną obsługę klienta, ale niestety dzisiaj się przekonałem, że nie zawsze tak jest. Konkretnie chodzi o francuski amazon.
Najpierw pre-ordera, który miał premierę 13 sierpnia wysłali mi 16-tego. Ok, mówię, zdarza się...
Przesyłka miałem dostać 21-tego, czyli jutro. Dzisiaj z kolei dostaję od nich maila, że zamówienie zostaje anulowane i w ciągu 5-7 dni dostanę zwrot kasy. Więc od razu uderzam do nich WTF i dostaję odpowiedź, że przesyłka została uszkodzona przez kuriera i jeśli wciąż chcę te filmy to żebym sobie je jeszcze raz zamówił. Świetnie, ale aktualnie nie mam żadnej kasy na tej walutowej karcie debetowej więc albo muszę zrobić przelew z innego konta, albo poczekać na ten zwrot kasy od nich.
Miałem taką samą sytuację kilka dni temu z niemieckim amazonem
Filmy były z promocyjnymi cenami, paczka zastała zwrucona do nsdawcy a Ja mogę sobie je kupić jeszcze raz ale już po aktualnych cenach
Coś chyba zaczęli kombinować
Masz na myśli te ostatnie promocje 10 za 50 i 45?
Nie trafiłem Preachera za 9 euro