Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Na ZOOM w promocji Czarny Piątek - 2 x 4K Ultra HD za £ 30 kilka nowości w Pl np: Wielki Mur czy Grinch
Czy wystarczy że doda się kartę kredytową na przykład na brytyjskim amazonie i będzie ona od razu widoczna po zalogowaniu np na włoskim? Pytam bo nie pamiętam Smile
(24-11-2017, 17:48)Mierzwiak napisał(a): [ -> ]Czy wystarczy że doda się kartę kredytową na przykład na brytyjskim amazonie i będzie ona od razu widoczna po zalogowaniu np na włoskim? Pytam bo nie pamiętam Smile

Tak Smile
Tak myślałem, dziękować Smile
Zdarzyło Wam się kiedyś, że zoom.co.uk nie wysłał potwierdzenia wysyłki zamówienia? (jedynie potwierdzenie samego zamówienia, z numerem po wpłacie z info, że o wysyłce poinformują w osobnym mailu). Słabo u nich też z odpowiedziami na zadane pytania co do zamówienia... Miał ktoś z Was takie problemy?
Zdarzyło się mnóstwie osób - przez ten kodzik -25% zostali totalnie zakopani zamówieniami i najwyraźniej wciąż nie mogą się z tego otrząsnąć :E
Mi wysłali tydzień po złożeniu zamówienia, a na maila z interwencją odpowiedzieli w ten sposób:

Cytat:Hello,
Thank you for your recent order with us.

Firstly we apologise that your order is taking much longer than our normal service to dispatch. We currently we have a 4-5 day backlog in dispatching orders.

In order to mitigate this delay we have upgraded your order to Royal Mail first class so once your order is dispatched it should be with you the following day rather the normal 3-5 day service which should minimise the current delay.

Once again apologies for the delay and we will be resuming normal service in the coming days.

If this has not answered your question please reply to this email.

Thank you for your patience.
Regards, Zoom Customer Service.

Spodziewaj się podobnej odpowiedzi.
ok. dzięki za szybką odp!
Miał ktoś jakieś dziwne blokady na koncie z Amazonu?

Wiem ze Amazon blokuje środki na złozone zakupy ale wczoraj pojawiła mi się blokada z Amazonu ESP za zakup którego nie zrobiłem
Robiłem inny zakup i kwota blokady się zgadza ale drugiego zakupu nie robiłem a mam blokadę Sad

Ktoś doradzi czy interweniować teraz czy poczekać do końca blokady i zobaczyć czy kasa na konto wróci?
Blokują jak przygotowują do wysyłki. Więc raczej bym napisał, bo będziesz musiał odsyłać
Ale co znaczy, że nie robiłeś? Albo kliknąłeś deal albo nie - a jeśli go potem anulowałeś, to już inna sprawa. W innym wypadku nie powinno to się zdarzyć.