Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Wybierając na amazon zakup od innego sprzedawcy jest doliczana dodatkowa kwota opisana jako koszty dostawy.
Niestety wybierając dwa przedmioty od tego samego sprzedawcy i tak ta kwota oraz koszty wysyłki przez amazon będzie naliczona podwójnie. Tak jakby je traktował jako oddzielne wysyłki. Strasznie to zawyża koszty wysyłki. Znalazłem sobie dwie 'używki' gdzie ich koszt to 7,49 EUR ale do tego dolicza mi 12,00 EUR jako koszta wysyłki.
Tak jest zawsze czy można to jakoś zmienić?
Z mojego doswiadczenia wynika, ze zawsze tak bedzie. Zamowisz 10 plyt u tego samego dostawcy w tym samym czasie i zaplacisz koszty przesylki razy 10. I kazda z tych 10 plyt bedzie wyslana osobno i moze dojsc w roznym czasie.

Byc moze sa sprzedawcy, u ktorych cena za cala wysylke nie bedzie wielokrotnoscia pojedynczych wysylek, ale to musi byc rzadkosc, bo jakos nie pamietam zebym doswiadczyl czegos podobnego.
(19-12-2017, 13:09)Kirek napisał(a): [ -> ]Tak jakby je traktował jako oddzielne wysyłki.

Bo to są oddzielne wysyłki. Wysyłkę wspólną masz jedynie w przypadku, gdy przedmioty są sprzedawane przez odrębnego sprzedawcę, lecz mimo to "fulfilled by Amazon"
Zwykle jak zamawiałem z amazon.de to wysyłka następowała tego samego dnia a paczka docierała następnego (standardowa wysyłka). Do teraz :/ Wczoraj zamówiłem i nic się w związku z tym nie dzieje. Niby wszystkie towary są w magazynie, ale zamówienie jest dalej otwarte, a wysyłka jest oszacowana na 10 lutego... bo tak. Błąd jakiś? Miałem anulować i zamówić ponownie, ale cena jednego z produktów już podskoczyła :/
Czy warto reklamować połamane pudełko 4k ultra hd w Amazon?
Warto. Big Grin
(03-01-2018, 15:45)Grievous napisał(a): [ -> ]Zwykle jak zamawiałem z amazon.de to wysyłka następowała tego samego dnia a paczka docierała następnego (standardowa wysyłka). Do teraz :/ Wczoraj zamówiłem i nic się w związku z tym nie dzieje. Niby wszystkie towary są w magazynie, ale zamówienie jest dalej otwarte, a wysyłka jest oszacowana na 10 lutego... bo tak. Błąd jakiś?

Jest bardzo możliwe, że mają tak dużo zamówień, iż nie wyrabiają. Plus ten cholerny świąteczno-noworoczny okres aka wróg każdego filmożercy robi swoje. Zawsze jednak warto do nich napisać o co kaman.
(03-01-2018, 17:12)Mateusz napisał(a): [ -> ]Warto.
Wysępiłeś film dodatkowo?
Zdarzyło się kilka razy, że dostałem połamane pudełka i bez większych problemów zawsze wysyłali jeszcze raz. Mogą też zaproponować częściowy zwrot kasy.
Czy ktoś zamawiał jakieś filmy na grudniowej promocji Arrow? Bo trzy tygodnie od wysyłki i ani śladu. Pechowy rok coś mam (jebać święta!).