Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Nierejestrowana czyli poczta polska bez awiza. Jeśli nie będzie do końca tygodnia to sprawdź na poczcie czy czasami się tam nie zawieruszyła. Jeśli nie to pisz do nich.
Jeśli estymacja dostawy była wczoraj to w przypadku kontaktu, prawdopodobnie poproszą Cię o poczekanie jeszcze kilka dni i kontakt później i wtedy wyślą kolejny egzemplarz. Jeśli to był standard to zazwyczaj przychodzą szybciej, ale czasem rzeczywiście zdarza się opóźnienie.
Natomiast jeśli to pojedynczy pakiecik z filmem, to mimo iż nierejestrowany powinien wylądować w skrzynce. Jeśli paczka się nie zmieści, wtedy od razu zostawiają na poczcie, ale oczywiście musi być awizo (nie wiem czemu kolega meaner twierdzi, że bez). Może awizo się po prostu zgubiło, lub nie dotarło. Zadzwoń na pocztę. A jeśli na poczcie leży mały pakiet, niedostarczony "bo nie", to rób dym.
Miało być bez potwierdzenia odbioru. Smile
Ale z tymi awizami to już nie raz miałem, że paczka leżała kilka dni na poczcie a awiza nie było. Listonosz leniwy i ma wszystko gdzieś.
(01-08-2018, 20:15)meaner napisał(a): [ -> ]Miało być bez potwierdzenia odbioru. Smile
Ale z tymi awizami to już nie raz miałem, że paczka leżała kilka dni na poczcie a awiza nie było. Listonosz leniwy i ma wszystko gdzieś.

Dokładnie. Dzisiaj, a właściwie wczoraj miałem taki numer- żona zajrzała do skrzynki, a tam awizo z 24 lipca. Pech listonosza, bo 25 lipca była wyciągana kartka imieninowa do córki i awizo z 24 lipca nie było. Mało tego, data na awizo była zrobiona pieczątką i poprawiona długopisem Big Grin Czyli wychodzi na to, że wczoraj wrzucił to awizo do skrzynki i poprawił datę, a filmy od tygodnia leżały w koszyku na poczcie.
(01-08-2018, 20:15)meaner napisał(a): [ -> ]Ale z tymi awizami to już nie raz miałem, że paczka leżała kilka dni na poczcie a awiza nie było.

A no to oczywiście się zdarza. U mnie na szczęście przyzwoity listonosz, któremu profilaktycznie zawsze mówię dzień doby na ulicy, i na razie ta niewielka inwestycja popłaca Wink
Niegłupio by było założyć temat dla samego Amazon z tytułem "Amazon i moje wspomnienia" , całkiem możliwe , że przyczyniłoby się do zmniejszenia klienteli w tej szanującej się firmie. Temat rzeka, a przybywają coraz to nowi użytkownicy, ze swoimi historiami.
Ponarzekać można i jest na co. Ale też bądźmy fair, od lat to nadal sklep w którym robię praktycznie 100 % zakupów filmowych.
Choć ostatnio zaczynają mi naprawdę grać na nerwach. Moja ulubiona opcja: kupuję 5 filmów. Oczywiście każdy przychodzi osobno. Pocztą, UPSem, DHLem, you name it, z dostawą rozciągnięta na 5 dni. Wink
Bo każdy może być wysyłany z innego magazynu; niby jest coś takiego jak "transshipment" czyli amazoński transport pomiędzy magazynami, ale to chyba częściej dotyczy zamówień krajowych.
Można też ponarzekać na Amazon.com i ciągnący się konflikt z Disneyem, przez co nie można tam praktycznie na premierę (a często i długo po) dostać pozycji UHD Blu-ray czy Blu-ray Tongue
Na ile opisy na Amazonie.fr są poprawne?

Chodzi mi o to wydanie - https://www.amazon.fr/James-Dean-fureur-%C3%89dition-Ultime/dp/B018RBYB3A/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1522069117&sr=8-1&keywords=james+dean&dpID=41YBOOsXzvL&preST=_SX300_QL70_&dpSrc=srch

Czy rzeczywiście jest to wydanie 5-płytowe z plakatami i zdjęciami?

Ma też ogólne pytanie o zakupy na Amazonie, czy pierwszym zakupie i rejestracji jest możliwość uniknięcia kosztów przesyłki przez Amazon Prime czy coś w tym stylu?