Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hej,

Czy zna ktoś jakiś adres do obsługi klienta na amazon.it?
Mam problem z zamowionymi filmami - na stronie śledzenia pokazuje mi się komunikat, że przesyłka została zniszczona w trakcie transportu. Widzę, że wróciła do magazynu Amazona Ale dalej się z nią nic nie dzieje... Próbowałem to zgłosić przez formularz przy zamówieniu Ale dopóki "jest w drodze" to nic nie mogę zgłosić... miał ktoś kiedyś taki problem?
Pisz do nich poprzez:
Aiuto --> Ulteriori informazioni? --> Contattaci
Zamawiał ktoś ostatnio na merlin.pl bez logowania? Zamówiłem film i zero info czy przyjęto do realizacji itp.

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik usunięty

(06-09-2018, 21:24)vandel napisał(a): [ -> ]Zamawiał ktoś ostatnio na merlin.pl bez logowania? Zamówiłem film i zero info czy przyjęto do realizacji itp.

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

Tak, ja zamawiałem 24 sierpnia bez logowania i dostałem maila z potwierdzeniem. Czas realizacji zaplanowali na 1 tydzień, przedłużyli do 1,5 tygodnia, ale płyty już mam u siebie. Oczywiście zamówiłem za pobraniem (do kiosku Ruchu), bo generalnie nie mam zaufania do Merlina, ale do realizacji zamówienia nie mam zastrzeżeń. Od początku byłem poinformowany o tygodniowym czasie oczekiwania na wysyłkę i o jego wydłużeniu z powodu braku na stanie jednego filmu. Poza tym wydłużenie czasu realizacji o 3 dni ma dla mnie znikome znaczenie. To moje drugie zamówienie od momentu podniesienia się Merlina i w obu przypadkach było podobnie - dłużej, niż u innych, ale poza tym wszystko w porządku.
(06-09-2018, 19:41)laware napisał(a): [ -> ]Hej,

Czy zna ktoś jakiś adres do obsługi klienta na amazon.it?
Mam problem z zamowionymi filmami - na stronie śledzenia pokazuje mi się komunikat, że przesyłka została zniszczona w trakcie transportu. Widzę, że wróciła do magazynu Amazona Ale dalej się z nią nic nie dzieje... Próbowałem to zgłosić przez formularz przy zamówieniu Ale dopóki "jest w drodze" to nic nie mogę zgłosić... miał ktoś kiedyś taki problem?

Miałem podobnie i ogólnie Amazon.it ma to w dupie

jak rozwiązać najkorzystniej dla siebie? hmmm.. wszystko zależy, czy obowiązuje wciąż promocja , z której korzystałeś, czy towar dostępny itd...

oni dopóki sam nie podejmiesz działania nie zrobią zupełnie nic.

co możesz od nich uzyskać? jak działać?

jeśli kupowałeś bez promocji, lub wciąż ona obowiązuje to radzę poprzez czat ANULOWAĆ zamówienie dostaniesz PEŁNY ZWROT KOSZTÓW i poinformować, że domagasz się rekompensaty za to wszystko w postaci rabatu na kolejne zamówienie 10Euro i GRATISOWEJ NAJSZYBSZEJ OFEROWANEJ FORMY WYSYŁKI dla kolejnego zamówienia czyli 1 DNIOWEJ ( 1 giorno)... bez problemu dostaniesz w/w wysyłkę i 5-10Euro rabatu przypisanego do konta do następnego zamówienia.
Zamawiasz wszystko raz jeszcze po około godzinie i nie dosyć że nie ponosisz kosztów wysyłki, to jeszcze masz taniej o rabat. O wysyłkę należy upomnieć się na czacie natychmiast po złożeniu zamówienia, idzie zamówienie DHL Express wtedy i w 2-3 dni dociera.

Jeśli już po promocji to nie anuluj zamówienia bo stracisz na tym, tylko napisz że domagasz się zmiany formy wysyłki na najszybszą, zwrotu kosztów poprzedniej, bo nie dotarła, a towar niech wyślą raz jeszcze i dadzą jakiś rabat na kolejne zamówienie (j/w).

translator google wystarczy do komunikacji


poniższa strona:

https://www.amazon.it/gp/help/customer/display.html?nodeId=201712350


włącz tłumaczenie w chromie i dasz radę

wybierasz czat i ogień

30 minut i załatwione, sam taką sytuację miałem ostatnio więc sprawdzone, teraz prawdopodobnie czeka mnie podobna sytuacja

ogólnie trzeba obstawać na swoim bo nie idzie z nimi tak łatwo jak na amazon.co.uk


powodzenia
Ja miałem z nimi zero problemów w tej samej sytuacji. Wbiłem na chat, przez translator przetłumaczyłem jaki jest problem i od razu zwrócili kasę.
Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Wysłali mi ponownie całe zamówienie ?
Witam chce kupić na amazon.it 5 filmów i mam o karte kredytową czy trzeba podać nr zabezpieczający czy tylko nazwę właściciela karty nr karty i date ważności karty robie pierwszy raz zakupy na amazonie
Musisz podać wszystko Tongue >> Imię i Nazwisko , datę ważności karty , numer oraz kod zabezpieczający.
Jeśli karta ma 3d Secure, to z raz czy dwa może Cię zapytać o kod. Przy kolejnych zakupach już nie będzie. (chyba, że po krótkim eksperymencie, Amazon w ogóle przestał o to pytać, a ja miałem pecha na ten eksperyment się załapać)