20-08-2021, 10:28
Z tego co wiem to te patałachy potrafiły anulować całe zamówienie jak nie mogli skompletować jednego filmu. Nie szło im wytłumaczyć aby wysłali to co udało się skompletować. No chyba że zamawiales osobno każdy film.
(20-08-2021, 10:53)frantic85 napisał(a): [ -> ]Jest sens iść z nimi na noże, czy wogóle dać sobie spokój?Kiedyś mi się chciało i przez maila oferowali mi zniżkę chyba 10% na przeprosiny.
(20-08-2021, 10:53)frantic85 napisał(a): [ -> ]Jest sens iść z nimi na noże, czy wogóle dać sobie spokój? Mimo że to nie pierwsza taka skucha od empiku i niczego się nie nauczyli...Pozwolę sobie przekopiować wypowiedź użytkownika history z forum Komikspec, gdzie ostatnio rozgorzała podobna dyskusja na temat anulacji zakupów komiksowych:
history napisał(a):Potwierdzone zamówienie które jest następnie anulowane to już poważna sprawa. Ja nigdy się w sądy nie bawię ale polecam moją formułkę którą wysyłam do empiku:
"Dzień dobry
Chciałem zgłosić zastrzeżenia do zamówienia nr XYZ
Miałem potwierdzoną wysyłkę 1szt. zamówienia a potem anulowano mi ją.
Ponieważ było to anulowanie po potwierdzeniu opłaconego zamówienia a zgodnie z Państwa regulaminem:
Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Empik oferty zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu. Oferta jest wiążąca dla Klienta, jeżeli Empik niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie.
Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w Koncie Klienta lub wskazany w procesie składania zamówienia dla zakupów bez rejestracji zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez Empik zamówienia złożonego przez Klienta. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Empik o przyjęciu oferty, o której mowa w ust. 7 powyżej. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi pomiędzy Klientem a Empik do zawarcia umowy dotyczącej tego zamówienia. Empik ma 7 dni na potwierdzenie przyjęcia zamówienia Klienta (licząc od dnia potwierdzenia przez Empik otrzymania zamówienia). W przypadku, wktórym Empik nie potwierdzi w powyższym terminie przyjęcia zamówienia do realizacji, umowa pomiędzy Klientem a Empik nie zostaje zawarta, a wszelkie uiszczone płatności za nieprzyjęte zamówienie zostaną niezwłocznie zwrócone Klientowi, zgodnie z postanowieniami § 14 niniejszego regulaminu.
Czyli zawarli Państwo ze mną umowę kupna-sprzedaży. Jeżeli chcą Państwo polubownie rozwiązać sprawę słucham propozycji - inaczej sprawą zajmie się odpowiednia do tego instytucja Państwowa.
Pozdrawiam
History"
Czasami od razu proponują doładowanie konta ekartą 10-25zł albo jeszcze odpisują jakieś słodkie bzdety a ja idę w zaparte.
Oczywiście jak anulują zamówienie przed potwierdzeniem nigdy nie walczę bo i po co?