Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: Polskie sklepy internetowe - komentarze
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Z tego co wiem to te patałachy potrafiły anulować całe zamówienie jak nie mogli skompletować jednego filmu. Nie szło im wytłumaczyć aby wysłali to co udało się skompletować. No chyba że zamawiales osobno każdy film.
Wziąłem to pod uwagę i specjalnie brałem każdy film jako osobne zamówienie.
Chooj Bondy anulowane mimo iż wszystkie były już skompletowane. Podobnie Licencja na zabijanie teraz czekam na anulację Tenet i CH im w Cyce Tongue
Przed chwilą anulowali mi wszystko, 3x Bondy w 4K, Dunkierka i Tenet na Blu. Zamówiłem o 17:47, potwierdzenie przyjęcia do realizacji otrzymałem w środę o 18:52, część filmów też już była w trakcie kompletacji. Zadzwoniłem na infolinię, najpierw próbowano mi wmówić, część towarów okazała się niedostępna, a jak powiedziałem że na weryfikacje tego mają czas zanim przyjdzie do mnie mail z potwierdzaniem przyjęcia do realizacji, to kobitka zmieniła zdanie, mówiła o pomyłce cenowej na stronie, co oczywiście również nie jest moim problemem. Rzekomo ma zgłosić moją sprawę wyżej i ktoś oddzwoni Tak, tak.

Drugie zamówienie dla brata jeszcze wisi, 4 z 18 tytułów czekają na kompletację.
U mnie to samo, całość anulowali, ok 12 filmów. Jest sens iść z nimi na noże, czy wogóle dać sobie spokój? Mimo że to nie pierwsza taka skucha od empiku i niczego się nie nauczyli...

Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
Zamawiałem ok 17:30 i Dunkierkę mam juz do odbioru, Tenet i Casino skopletowane, anulowane Skyfall i kolekcja007...zobaczymy co dalej ze skompletowanymi
Nie sadze aby to byla pomylka. Mi się wydaje, że ta przecena dotyczy bardzo małej liczby towaru i system przyjmuje ciągle zamówienia z automatu nawet gdy zapasy towaru w tej cenie są już wyprzedane. Dlatego pozniej jednej osobie anulują wszystko z kolei inna dostaje część zamówienia.
Swoisty kosz MM w wirtualu - kto pierwszy ten lepszy Wink
(20-08-2021, 10:53)frantic85 napisał(a): [ -> ]Jest sens iść z nimi na noże, czy wogóle dać sobie spokój?
Kiedyś mi się chciało i przez maila oferowali mi zniżkę chyba 10% na przeprosiny.
U mnie po kompletacji całego zamówienia anulowali( bondy 4k, tenet i WW84) ciekawe bo mam jeszcze 2 zamówienia które również skompletowali więc pewnie też anulują :/
(20-08-2021, 10:53)frantic85 napisał(a): [ -> ]Jest sens iść z nimi na noże, czy wogóle dać sobie spokój? Mimo że to nie pierwsza taka skucha od empiku i niczego się nie nauczyli...
Pozwolę sobie przekopiować wypowiedź użytkownika history z forum Komikspec, gdzie ostatnio rozgorzała podobna dyskusja na temat anulacji zakupów komiksowych:

history napisał(a):Potwierdzone zamówienie które jest następnie anulowane to już poważna sprawa. Ja nigdy się w sądy nie bawię ale polecam moją formułkę którą wysyłam do empiku:

"Dzień dobry
Chciałem zgłosić zastrzeżenia do zamówienia nr XYZ
Miałem potwierdzoną wysyłkę 1szt. zamówienia a potem anulowano mi ją.
Ponieważ było to anulowanie po potwierdzeniu opłaconego zamówienia a zgodnie z Państwa regulaminem:

  Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Empik oferty zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu. Oferta jest wiążąca dla Klienta, jeżeli Empik niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie.
   Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w Koncie Klienta lub wskazany w procesie składania zamówienia dla zakupów bez rejestracji zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez Empik zamówienia złożonego przez Klienta. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Empik o przyjęciu oferty, o której mowa w ust. 7 powyżej. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi pomiędzy Klientem a Empik do zawarcia umowy dotyczącej tego zamówienia. Empik ma 7 dni na potwierdzenie przyjęcia zamówienia Klienta (licząc od dnia potwierdzenia przez Empik otrzymania zamówienia). W przypadku, wktórym Empik nie potwierdzi w powyższym terminie przyjęcia zamówienia do realizacji, umowa pomiędzy Klientem a Empik nie zostaje zawarta, a wszelkie uiszczone płatności za nieprzyjęte zamówienie zostaną niezwłocznie zwrócone Klientowi, zgodnie z postanowieniami § 14 niniejszego regulaminu.


Czyli zawarli Państwo ze mną umowę kupna-sprzedaży. Jeżeli chcą Państwo polubownie rozwiązać sprawę słucham propozycji - inaczej sprawą zajmie się odpowiednia do tego instytucja Państwowa.

   Pozdrawiam
   History"

Czasami od razu proponują doładowanie konta ekartą 10-25zł albo jeszcze odpisują jakieś słodkie bzdety a ja idę w zaparte.

Oczywiście jak anulują zamówienie przed potwierdzeniem nigdy nie walczę bo i po co?

Jeśli o mnie chodzi, obiecałem sobie, że kolejnej anulacji przyjętego do realizacji zamówienia nie odpuszczę. Jednakże o tej promce dowiedziałem się zbyt późno, zatem na razie szabelką w ich stronę nie pomacham. Pozostałym życzę powodzenia w walce o swoje racje. Jakby nie patrzeć, Empik bezkarnie łamie własny regulamin.