Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: Polskie sklepy internetowe - komentarze
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
"Drogi Kliencie,

Informujemy, że w wyniku błędu systemu, który miał miejsce w naszym sklepie internetowym empik.com jesteśmy zmuszeni anulować Twoje zamówienie XXXXXXXXXXXXX. Szczegóły dotyczące anulacji znajdziesz na Koncie Klienta (w zakładce Twoje konto - Historia Zamówień). Jeśli zamówienie zostało / zamówienia zostały przez Ciebie już opłacone, środki zostaną niezwłocznie zwrócone z uwzględnieniem metody płatności wybranej przy zakupie.

Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. W ramach rekompensaty przekazujemy Ci unikalny kod do skorzystania z usługi Empik Music, dzięki któremu uzyskasz darmowy 30 – dniowy dostęp do aplikacji Empik Music i milionów utworów od największych wytwórni, dziesiątek tysięcy tekstów piosenek i inspiracji muzycznych oraz playlist od gwiazd i ekspertów. Zabierz ze sobą na wakacje cały świat muzyki, spędzaj wolny czas w rytm ulubionych utworów, odkrywaj muzyczne nowości i inne brzmienia wyłącznie na własnych zasadach."

Zamówienie tak jak pisałem było skompletowane a mimo to anulowali (4k Bondy, WW84, Tenec) , co ciekawe 2 pozostałe są skompletowane ale nie wysłane obstawiam że też anulują. Robią sobie z klienta debila bo inaczej nie można tego powiedzieć skoro skompletowali a potem anulowali.
Mi tym razem się udało 2 bondy 4k wysłane

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
To samo, słodkie pierdzenie z o pomyłce systemu..nie napalałem się, bo znam ich..myślałem, ze chociaż coś jednego przejdzie, ale fakt, zrobiłem zbiorcze zamówienie 3 Bondy 4K + Tenent i Golden Eye..wydawało mi się, że byłem jednym z pierwszych zamawiających, bo o 17:03 już był mail z przyjęciem do realizacji..no cóż to klasyczny empik, choć parę razy udało się kupić dużo taniej, ale to były pojedyńcze filmy.
(20-08-2021, 20:57)vandel napisał(a): [ -> ]Mi tym razem się udało 2 bondy 4k wysłane
Zastanawiam się czy to nie jest argument do podważenia tej ich wymówki o błędzie systemu, no bo co "twój błąd jest lepszy niż mój"?
Jeszcze dorzucić screena z czerwoną wstążką o promocji jaki bił po oczach, przeprowadzić grupowy atak i niech się wysilają.
U mnie 3x Bond na Blu ray i Tenet wysłane Smile
j.w. tym razem wpadło Smile
U mnie bluray Tenet już w drodze - wysłane inpostem. Dunkierka i dwa Bondy 4K anulowane. Wszystko było w jednym zamówieniu.
(20-08-2021, 21:37)DaveM napisał(a): [ -> ]To samo, słodkie pierdzenie z o pomyłce systemu..nie napalałem się, bo znam ich..myślałem, ze chociaż coś jednego przejdzie, ale fakt, zrobiłem zbiorcze zamówienie 3 Bondy 4K + Tenent i Golden Eye..wydawało mi się, że byłem jednym z pierwszych zamawiających, bo o 17:03 już był mail z przyjęciem do realizacji..no cóż to klasyczny empik, choć parę razy udało się kupić dużo taniej, ale to były pojedyńcze filmy.

Trudno mi się do tego odnieść bo sam zamówiłem dopiero o 17:16 a pozycje, które Tobie anulowano u mnie są spakowane. Dostałem dziś od empiku sms, że z powodu dużej ilości zamówień wysyłka jest opóźniona i obiecuja doreczyc jak najszybciej. Na www pokazuje mi dostawe 23-24. Jak widac po naszych postach jest to totalna loteria i ciezko odkryć tu jakiś logiczny klucz. Może ludzie kompletujący zamówienia wybierają je ręcznie a nie sytem narzuca im po kolei stąd nie zawsze zamówienia kompletowane są w kolejności.
Jak ktoś zapragnie analizować sytuację, to:

- pierwsze zamówienie o 17:57 na Bondy 4k oraz WW84 i Tenet anulowane 20.08. o 16:35,
- drugie i trzecie zamówienia o 18:02 i 18:07 opiewające na rozmaite Bondy na BD uzyskały status wysłane wczoraj (20.08) około 19:30.

Napisałem, że mi kod do Music za anulację tego pierwszego zamówienia nie odpowiada, zobaczymy jak zareagują. Poza tym jestem zadowolony z tych Bondów.
Może to ma coś wspólnego z stanami w sklepach stacjonarnych czy coś podobnego. Mi wysłali filmy a na pewno nie byłem 1 przy kupnie

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka